nisam bio skužio, ovo se hitno gledaMichel wrote:Zanimljiv i neobičan izbor baš sam jučer vidio da je izašao 10 Cloverfield Lane pa ga možda i ja ubacim za vikend.
Maratoni filmova
- Inferno
- Posts: 2414
- Joined: 09 May 2015, 13:30
Re: Maratoni filmova
-
- Posts: 12277
- Joined: 07 Dec 2007, 00:56
- Location: Zagreb
Re: Maratoni filmova
Michel wrote:Zanimljiv i neobičan izbor baš sam jučer vidio da je izašao 10 Cloverfield Lane pa ga možda i ja ubacim za vikend.
da da, volim si subotom začinit život
Sutra se gleda:
National Treasure - Book of Secrets (2007)
The Wrestler (2008)
Requiem for a Dream (2000)
- Inferno
- Posts: 2414
- Joined: 09 May 2015, 13:30
Re: Maratoni filmova
I ja! Ove subote me čeka maratonsko učenjeJohn_Ryder wrote:
da da, volim si subotom začinit život
- Michel
- Posts: 11706
- Joined: 30 Jan 2012, 04:14
Re: Maratoni filmova
Novi maraton.
TRAVEL
Filmovi su:
Last Orders (2001)
Wild (2014)
Lost in America (1985)
The Way (2010)
Tracks (2013)
Away We Go (2009)
Two for the Road (1967)
A Room with a View (1985)
Kikujiro (1999)
TRAVEL
Filmovi su:
Last Orders (2001)
Wild (2014)
Lost in America (1985)
The Way (2010)
Tracks (2013)
Away We Go (2009)
Two for the Road (1967)
A Room with a View (1985)
Kikujiro (1999)
"You'll Enjoy Mr. Barlow. And He'll Enjoy You!"
- Asfodel
- Posts: 15492
- Joined: 08 Dec 2007, 21:37
- Location: Chopping Mall
- Contact:
Re: Maratoni filmova
gotov maraton filmova s osobnim imenima u naslovu koji se odužio od ožujka do sada
Preporučljivi filmovi:
Pina, Dark Star: HR Gigers Welt, Matando Cabos, The Facts in the Case of Mister Hollow, Rory O'Shea Was Here, Johnny Handsome, Rocco e i suoi fratelli, Tristana, Hallam Foe, Alice Sweet Alice, Laura, Get Carter, Whoever Slew Auntie Roo, Viridiana, Babettes gaestebud, Victoria
Nepreporučljivi:
Henry & June, Galaxina, Lisa e il diavolo, Django, Goke Body Snatcher From Hell, Qui etes-vous Polly Maggoo, Histoire d'O, Salon Kitty, Thomas est amoureux, Keane, Life After Beth, Loong Boonmee raeluk chat
sad se odmoriti sa svim nepogledanim novim hororima i nehororima pa onda skupljati municiju za indie sf maraton na kojeg već slinim
Preporučljivi filmovi:
Pina, Dark Star: HR Gigers Welt, Matando Cabos, The Facts in the Case of Mister Hollow, Rory O'Shea Was Here, Johnny Handsome, Rocco e i suoi fratelli, Tristana, Hallam Foe, Alice Sweet Alice, Laura, Get Carter, Whoever Slew Auntie Roo, Viridiana, Babettes gaestebud, Victoria
Nepreporučljivi:
Henry & June, Galaxina, Lisa e il diavolo, Django, Goke Body Snatcher From Hell, Qui etes-vous Polly Maggoo, Histoire d'O, Salon Kitty, Thomas est amoureux, Keane, Life After Beth, Loong Boonmee raeluk chat
sad se odmoriti sa svim nepogledanim novim hororima i nehororima pa onda skupljati municiju za indie sf maraton na kojeg već slinim
I mean, a few little tiny murders and everyone just freaks out
-
- Posts: 12277
- Joined: 07 Dec 2007, 00:56
- Location: Zagreb
Re: Maratoni filmova
Petak: Rocky Balboa (2006)
Wolf Creek (2005)
Subota: Hardcore Henry
Whiskey Tango Foxtrot
Final Destination 3
Wolf Creek (2005)
Subota: Hardcore Henry
Whiskey Tango Foxtrot
Final Destination 3
- Michel
- Posts: 11706
- Joined: 30 Jan 2012, 04:14
Re: Maratoni filmova
Ovo još nisam završio pa dodajem dva nova tako da imam za osmi mjesecMichel wrote:Novi maraton.
TRAVEL
Filmovi su:
Last Orders (2001)
Wild (2014)
Lost in America (1985)
The Way (2010)
Tracks (2013)
Away We Go (2009)
Two for the Road (1967)
A Room with a View (1985)
Kikujiro (1999)
ZABORAVLJENI SLASHERI 80-IH
Filmovi su:
Anthropophagus (1980)
Fade to Black (1980)
La casa sperduta nel parco (1980)
Macabro (1980)
Bloody Birthday (1981)
Halloween II (1981)
My Bloody Valentine (1981)
Madman (1982)
The New York Ripper (1982)
Pieces (1982)
The Slumber Party Massacre (1982)
The Final Terror (1983)
The Initiation (1984)
Opera (1987)
To je to za sad. Sutra dodam još osam kad se odlučim. Imam vremena do početka osmog. Našao sam prejebenu listu slashera samo iz 80-ih. Ima ih 292 zbilja zlatno razdoblje.
"You'll Enjoy Mr. Barlow. And He'll Enjoy You!"
-
- Posts: 12277
- Joined: 07 Dec 2007, 00:56
- Location: Zagreb
-
- Posts: 124
- Joined: 25 Feb 2012, 16:16
Re: Maratoni filmova
Sad odradio Saw maraton, svih sedam filmova (u toku desetak dana doduše).
Sad slijede maratoni filmskih serijala koje još nisam gledao, a sljedeće godine im izlaze novi nastavci - Transformers, Underworld i Resident Evil.
Nakon toga slijedi maraton horora (i hororastih trilera) 21. stoljeća:
Vacancy
Vacancy 2
The Innkeepers
Sacrament
The Den
Megan's Missing
Last House on the Left
The Strangers
Eden Lake
Starry Eyes
It Follows
Sad slijede maratoni filmskih serijala koje još nisam gledao, a sljedeće godine im izlaze novi nastavci - Transformers, Underworld i Resident Evil.
Nakon toga slijedi maraton horora (i hororastih trilera) 21. stoljeća:
Vacancy
Vacancy 2
The Innkeepers
Sacrament
The Den
Megan's Missing
Last House on the Left
The Strangers
Eden Lake
Starry Eyes
It Follows
-
- Posts: 12277
- Joined: 07 Dec 2007, 00:56
- Location: Zagreb
-
- Posts: 12277
- Joined: 07 Dec 2007, 00:56
- Location: Zagreb
- Annabel_Lee
- Posts: 432
- Joined: 30 Jul 2013, 09:59
Re: Maratoni filmova
Pokušat ću s maratonom horrora 2016. pa koliko stignem...
Pogledala Lights Out, a na popisu su i ovi (pokupljeni s kojekakvih top lista):
The Eyes of My Mother
Goksung (The Wailing)
Under the Shadow
Hush
Don't Breathe
Nocturnal Animals
The Neon Demon
I Am Not a Serial Killer
The Shallows
The Autopsy of Jane Doe
The Boy
The Conjuring 2
The Purge: Election Year
Pogledala Lights Out, a na popisu su i ovi (pokupljeni s kojekakvih top lista):
The Eyes of My Mother
Goksung (The Wailing)
Under the Shadow
Hush
Don't Breathe
Nocturnal Animals
The Neon Demon
I Am Not a Serial Killer
The Shallows
The Autopsy of Jane Doe
The Boy
The Conjuring 2
The Purge: Election Year
- Michel
- Posts: 11706
- Joined: 30 Jan 2012, 04:14
Re: Maratoni filmova
Dodajem i treći maraton pa da to sve iskombiniram i riješim napokon jer sam slabo gledao u zadnje vrijeme.Michel wrote:Ovo još nisam završio pa dodajem dva nova tako da imam za osmi mjesecMichel wrote:Novi maraton.
TRAVEL
Filmovi su:
Last Orders (2001)
Wild (2014)
Lost in America (1985)
The Way (2010)
Tracks (2013)
Away We Go (2009)
Two for the Road (1967)
A Room with a View (1985)
Kikujiro (1999)
ZABORAVLJENI SLASHERI 80-IH
Filmovi su:
Anthropophagus (1980)
Fade to Black (1980)
La casa sperduta nel parco (1980)
Macabro (1980)
Bloody Birthday (1981)
Halloween II (1981)
My Bloody Valentine (1981)
Madman (1982)
The New York Ripper (1982)
Pieces (1982)
The Slumber Party Massacre (1982)
The Final Terror (1983)
The Initiation (1984)
Opera (1987)
To je to za sad. Sutra dodam još osam kad se odlučim. Imam vremena do početka osmog. Našao sam prejebenu listu slashera samo iz 80-ih. Ima ih 292 zbilja zlatno razdoblje.
2016. SPECIJAL
Filmovi su:
Split (2016)
Arrival (2016)
La La Land (2016)
Hacksaw Ridge (2016)
Manchester by the Sea (2016)
Moonlight (2016)
Passengers (2016)
Doctor Strange (2016)
Nocturnal Animals (2016)
Fences (2016)
A Monster Calls (2016)
Hell or High Water (2016)
The Accountant (2016)
Captain Fantastic (2016)
Elle (2016)
Toni Erdmann (2016)
Nice Guys (2016)
Hunt for the Wilderpeople (2016)
Ah-ga-ssi (2016)
I, Daniel Blake (2016)
Everybody Wants Some!! (2016)
Perfetti sconosciuti (2016)
The Conjuring (2016)
The Girl with All the Gifts (2016)
Don't Breathe (2016)
The Autopsy of Jane Doe (2016)
Ouija: Origin of Evil (2016)
The Shallows (2016)
Busanhaeng (2016)
Lights Out (2016)
Goksung (2016)
Under the Shadow (2016)
I Am Not a Serial Killer (2016)
The Eyes of My Mother (2016)
Ajme, kad sad krenem punom parom
"You'll Enjoy Mr. Barlow. And He'll Enjoy You!"
-
- Posts: 12277
- Joined: 07 Dec 2007, 00:56
- Location: Zagreb