Maratoni filmova
- Inferno
- Posts: 2414
- Joined: 09 May 2015, 13:30
Re: Maratoni filmova
Ljetni maraton part 2 – Kolovoz - 31 dan = 31 film
1. Army of Darkness (1992) – 8/10
2. Evil Dead (1993) – 6/10
3. Serenity (2005) – 8/10
4. The Wolf Man (1941) – 7/10
5. Resident Evil: Apocalypse (2004) – 6/10
6. The Nightmare (2015) – 3/10
7. Cannibal Holocaust (1980) – 7/10
8. Friday the 13th Part 2 (1981) – 6/10
9. Solyaris (1972) – 8/10
10. Friday the 13th Part III (1982) – 7/10
11. Das Cabinet des Dr. Caligari (1920) - 7/10
12. First Born (2007) - 2/10
13. A Scanner Darkly (2006) – 8/10
14. Ex Machina (2015) – 7/10
15. Friday the 13th: The Final Chapter (1984) – 7/10
16. The Others (2001) - 7/10
17. Terminator Genisys (2015) – 7/10
18. Friday the 13th: A New Beginning (1985) – 6/10
19. Jason Lives: Friday the 13th Part VI (1986) – 5/10
20. Living Hell (2008) – 4/10
21. Ant-Man (2015) – 6/10
22. Friday the 13th Part VII: The New Blood (1988) – 6/10
23. Friday the 13th Part VIII: Jason Takes Manhattan (1989) – 5/10
24. Alien³ (1992) – 6/10
25. Watchmen (2009) – 8/10
26. The Dorm (2014) – 2/10
27. Jason Goes to Hell: The Final Friday (1993) – 5/10
28. Jason X (2001) – 3/10
29. Westworld (1973) – 7/10
30. Alien: Resurrection (1997) – 7/10
31. Reaper (2014) – 4/10
Na listi su 22 horora
Prosječna ocjena filmova pogledanih u Kolovozu je 5.9854
1. Army of Darkness (1992) – 8/10
2. Evil Dead (1993) – 6/10
3. Serenity (2005) – 8/10
4. The Wolf Man (1941) – 7/10
5. Resident Evil: Apocalypse (2004) – 6/10
6. The Nightmare (2015) – 3/10
7. Cannibal Holocaust (1980) – 7/10
8. Friday the 13th Part 2 (1981) – 6/10
9. Solyaris (1972) – 8/10
10. Friday the 13th Part III (1982) – 7/10
11. Das Cabinet des Dr. Caligari (1920) - 7/10
12. First Born (2007) - 2/10
13. A Scanner Darkly (2006) – 8/10
14. Ex Machina (2015) – 7/10
15. Friday the 13th: The Final Chapter (1984) – 7/10
16. The Others (2001) - 7/10
17. Terminator Genisys (2015) – 7/10
18. Friday the 13th: A New Beginning (1985) – 6/10
19. Jason Lives: Friday the 13th Part VI (1986) – 5/10
20. Living Hell (2008) – 4/10
21. Ant-Man (2015) – 6/10
22. Friday the 13th Part VII: The New Blood (1988) – 6/10
23. Friday the 13th Part VIII: Jason Takes Manhattan (1989) – 5/10
24. Alien³ (1992) – 6/10
25. Watchmen (2009) – 8/10
26. The Dorm (2014) – 2/10
27. Jason Goes to Hell: The Final Friday (1993) – 5/10
28. Jason X (2001) – 3/10
29. Westworld (1973) – 7/10
30. Alien: Resurrection (1997) – 7/10
31. Reaper (2014) – 4/10
Na listi su 22 horora
Prosječna ocjena filmova pogledanih u Kolovozu je 5.9854
- hitman_4
- Posts: 7008
- Joined: 07 Dec 2008, 15:30
Re: Maratoni filmova
ja sam imao sličan maraton u 1. mjesecu
filmski januar 2015
1. The Guest (2014) – 6.5/10
2. Into the Storm (2014) 3.5/10
3. Snowpiercer(2013) – 5.9/10
4. The Reflecting Skin (1990) 7/10
5. The Drop (2014) 6.9/10
6. Cujo [1983] – 8/10
7. Coherence (2013) - 5/10
8. Guardians of the Galaxy (2014) – 6.9/10
9. Kristy (2014) – 6/10
10. Boyhood (2014) – 7/10
11. Nightcrawler (2014) – 8.5/10
12. Cloverfield(2008) – 3/10
13. Escape From New York (1981) - 6.9/10
14. Source Code(2011) – 6/10
15. The Maze Runner(2014) – 4.5/10
16. Children of Men (2006) – 10/10
17. John Wick (2014) – 5.5/10
18. Kick-Ass (2010) – 6.9/10
19. Midnight Run(1988) - 10/10
20. Knockin' on Heaven's Door (1997) – 8.5/10
21. Kraftidioten (2014) – 7.9/10
22. [REC] 4: Apocalypse (2014) – 5.5/10
23. Der Baader Meinhof Komplex (2008) – 6/10
24. Housebound (2014) - 7/10
25. Das Leben der Anderen(2006) – 7/10
26. Zombeavers (2014) – 2.9/10
27. They Live (1988) – 7/10
28. Exists (2014) – 4/10
29. Big Trouble in Little China(1986) – 5.5/10
30. The Fog (1980) – 7/10
31. Nordwand (2008) – 10/10
filmski januar 2015
1. The Guest (2014) – 6.5/10
2. Into the Storm (2014) 3.5/10
3. Snowpiercer(2013) – 5.9/10
4. The Reflecting Skin (1990) 7/10
5. The Drop (2014) 6.9/10
6. Cujo [1983] – 8/10
7. Coherence (2013) - 5/10
8. Guardians of the Galaxy (2014) – 6.9/10
9. Kristy (2014) – 6/10
10. Boyhood (2014) – 7/10
11. Nightcrawler (2014) – 8.5/10
12. Cloverfield(2008) – 3/10
13. Escape From New York (1981) - 6.9/10
14. Source Code(2011) – 6/10
15. The Maze Runner(2014) – 4.5/10
16. Children of Men (2006) – 10/10
17. John Wick (2014) – 5.5/10
18. Kick-Ass (2010) – 6.9/10
19. Midnight Run(1988) - 10/10
20. Knockin' on Heaven's Door (1997) – 8.5/10
21. Kraftidioten (2014) – 7.9/10
22. [REC] 4: Apocalypse (2014) – 5.5/10
23. Der Baader Meinhof Komplex (2008) – 6/10
24. Housebound (2014) - 7/10
25. Das Leben der Anderen(2006) – 7/10
26. Zombeavers (2014) – 2.9/10
27. They Live (1988) – 7/10
28. Exists (2014) – 4/10
29. Big Trouble in Little China(1986) – 5.5/10
30. The Fog (1980) – 7/10
31. Nordwand (2008) – 10/10
Last edited by hitman_4 on 31 Aug 2015, 15:47, edited 1 time in total.
- Michel
- Posts: 11706
- Joined: 30 Jan 2012, 04:14
Re: Maratoni filmova
Sve recenzije ste mogli staviti ovdje. Evo, na ovoj stranici i onda se samo držite te stranice dodavajući link. Tako ja radim. Prva stranica, prvi post. Svi maratoni su mi tu http://www.horrorhr.com/tamnica/viewtop ... 88#p327343
Uskoro krećem sa novim. Vjerojatno sutra. Uskoro 100. maraton
Uskoro krećem sa novim. Vjerojatno sutra. Uskoro 100. maraton
"You'll Enjoy Mr. Barlow. And He'll Enjoy You!"
- hitman_4
- Posts: 7008
- Joined: 07 Dec 2008, 15:30
Re: Maratoni filmova
taman ću iskoristi svoj post na 1. stranici
eohitman_4 wrote:hitman_4 wrote: horror maraton 2011/2012
Smiley (2012) http://www.horrorhr.com/tamnica/viewtop ... 57#p329157
American Mary (2012) http://www.horrorhr.com/tamnica/viewtop ... 35#p329035
Grave Encounters 2 (2012) http://www.horrorhr.com/tamnica/viewtop ... 29#p328929
Madison County (2011) http://www.horrorhr.com/tamnica/viewtop ... 46#p329346
Would You Rather (2012) http://www.horrorhr.com/tamnica/viewtop ... 24#p329724
The Apparition (2012) http://www.horrorhr.com/tamnica/viewtop ... 52#p329752
Hold Your Breath (2012) http://www.horrorhr.com/tamnica/viewtop ... 25#p329825hitman_4 wrote:slasher muvi maraton
Terror Train (1980) http://www.horrorhr.com/tamnica/viewtop ... 99#p330399
April Fool's Day (1986) http://www.horrorhr.com/tamnica/viewtop ... 95#p330395
Maniac (1980) http://www.horrorhr.com/tamnica/viewtop ... 79#p330679
Sleepaway Camp (1983) http://www.horrorhr.com/tamnica/viewtop ... 64#p330464
The Burning (1981) http://www.horrorhr.com/tamnica/viewtop ... 09#p330609
Tourist Trap (1979) http://www.horrorhr.com/tamnica/viewtop ... 05#p330705
Just Before Dawn (1981) http://www.horrorhr.com/tamnica/viewtop ... 15#p330515hitman_4 wrote:Scream (1996-2011)
Scream (1996) http://www.horrorhr.com/tamnica/viewtop ... am#p215278
Scream 2 (1997) http://www.horrorhr.com/tamnica/viewtop ... am#p215326
Scream 3 (2000) http://www.horrorhr.com/tamnica/viewtop ... am#p215419
Scream 4 (2011) http://www.horrorhr.com/tamnica/viewtop ... am#p274308
Final Destination (2000-2011)
Final Destination (2000) http://www.horrorhr.com/tamnica/viewtop ... on#p260726
Final Destination 2 (2003) http://www.horrorhr.com/tamnica/viewtop ... on#p260753
Final Destination 3 (2006) http://www.horrorhr.com/tamnica/viewtop ... on#p260791
The Final Destination 4 (2009) http://www.horrorhr.com/tamnica/viewtop ... on#p260849
Final destination 5 http://www.horrorhr.com/tamnica/viewtop ... on#p300068hitman_4 wrote: Mini Maraton
Kick-Ass (2010) http://www.horrorhr.com/tamnica/viewtop ... 0+#p343947
Knockin' on Heaven's Door (1997) http://www.horrorhr.com/tamnica/viewtop ... 7+#p343987
Midnight Run (1988) http://www.horrorhr.com/tamnica/viewtop ... 8+#p343974
Kraftidioten (2014) http://www.horrorhr.com/tamnica/viewtop ... en#p343994hitman_4 wrote:
filmski januar 2015
1. The Guest (2014) – 6.5/10
2. Into the Storm (2014) 3.5/10
3. Snowpiercer(2013) – 5.9/10
4. The Reflecting Skin (1990) 7/10
5. The Drop (2014) 6.9/10
6. Cujo [1983] – 8/10
7. Coherence (2013) - 5/10
8. Guardians of the Galaxy (2014) – 6.9/10
9. Kristy (2014) – 6/10
10. Boyhood (2014) – 7/10
11. Nightcrawler (2014) – 8.5/10
12. Cloverfield(2008) – 3/10
13. Escape From New York (1981) - 6.9/10
14. Source Code(2011) – 6/10
15. The Maze Runner(2014) – 4.5/10
16. Children of Men (2006) – 10/10
17. John Wick (2014) – 5.5/10
18. Kick-Ass (2010) – 6.9/10
19. Midnight Run(1988) - 10/10
20. Knockin' on Heaven's Door (1997) – 8.5/10
21. Kraftidioten (2014) – 7.9/10
22. [REC] 4: Apocalypse (2014) – 5.5/10
23. Der Baader Meinhof Komplex (2008) – 6/10
24. Housebound (2014) - 7/10
25. Das Leben der Anderen(2006) – 7/10
26. Zombeavers (2014) – 2.9/10
27. They Live (1988) – 7/10
28. Exists (2014) – 4/10
29. Big Trouble in Little China(1986) – 5.5/10
30. The Fog (1980) – 7/10
31. Nordwand (2008) – 10/10
Last edited by hitman_4 on 03 Sep 2015, 00:30, edited 1 time in total.
- Michel
- Posts: 11706
- Joined: 30 Jan 2012, 04:14
Re: Maratoni filmova
Odlično
Drago mi je da je ova tema živ i nakon dvije godine, a nadam se još najmanje toliko. Vrijeme je za povratak maratonima.
STOP ANIMACIJA
Filmovi su:
Fantastic Mr. Fox (2009)
Coraline (2009)
Corpse Bride (2005)
The Curse of the Were-Rabbit (2005)
The Pied Piper (1986)
The Adventures of Mark Twain (1985)
La planète sauvage (1973)
The Fool of the World and the Flying Ship (1990)
Drago mi je da je ova tema živ i nakon dvije godine, a nadam se još najmanje toliko. Vrijeme je za povratak maratonima.
STOP ANIMACIJA
Filmovi su:
Fantastic Mr. Fox (2009)
Coraline (2009)
Corpse Bride (2005)
The Curse of the Were-Rabbit (2005)
The Pied Piper (1986)
The Adventures of Mark Twain (1985)
La planète sauvage (1973)
The Fool of the World and the Flying Ship (1990)
Last edited by Michel on 03 Sep 2015, 00:43, edited 1 time in total.
"You'll Enjoy Mr. Barlow. And He'll Enjoy You!"
- lemonzoo
- Posts: 1174
- Joined: 28 Jul 2013, 18:09
- Location: youtu.be/dQw4w9WgXcQ
Re: Maratoni filmova
Čini mi se da je i ovo stop-animacija. Odličan crtać.
The Fool of the World and the Flying Ship (1990)
The Fool of the World and the Flying Ship (1990)
Code: Select all
http://www.imdb.com/title/tt0205070/
- Michel
- Posts: 11706
- Joined: 30 Jan 2012, 04:14
Re: Maratoni filmova
Budem i to dodao. Vidim da ima na youtubeu
"You'll Enjoy Mr. Barlow. And He'll Enjoy You!"
-
- Posts: 2392
- Joined: 22 Aug 2008, 00:28
Re: Maratoni filmova
jedan stop motion vezan za horrore
http://www.imdb.com/title/tt1623288/
http://www.imdb.com/title/tt1623288/
- Annabel_Lee
- Posts: 432
- Joined: 30 Jul 2013, 09:59
Re: Maratoni filmova
Dobar je ParaNorman. Mali rođak mi se navukao na horore pa sam nedavno i to ugurala u program edukacije.olio wrote:jedan stop motion vezan za horrore
http://www.imdb.com/title/tt1623288/
- Michel
- Posts: 11706
- Joined: 30 Jan 2012, 04:14
Re: Maratoni filmova
Idemo dalje. Zaželio sam se dobrih komedija, i to već dosta dugo, ali sam skužio kako su komedije kao žanr najteže naći nešto dobro. Barem kod mene. Ono vrhunski sam sve pogledao, a i nekako mislim kako je to žanr koji najmanje nudi i redatelji/scenaristi se moraju baš potruditi da te nasmiju. Pa sam se sjetio crnih komedije i sjetio se da zbilja dugo nisam pogledao neku.
CRNA KOMEDIJA
Filmovi su:
Heathers (1988)
The Ladykillers (1955)
Kind Hearts and Coronets (1949)
Intermission (2003)
Welcome to the Dollhouse (1995)
Cheap Thrills (2013)
Grosse Pointe Blank (1997)
Chuck & Buck (2000)
CRNA KOMEDIJA
Filmovi su:
Heathers (1988)
The Ladykillers (1955)
Kind Hearts and Coronets (1949)
Intermission (2003)
Welcome to the Dollhouse (1995)
Cheap Thrills (2013)
Grosse Pointe Blank (1997)
Chuck & Buck (2000)
"You'll Enjoy Mr. Barlow. And He'll Enjoy You!"
- Michel
- Posts: 11706
- Joined: 30 Jan 2012, 04:14
Re: Maratoni filmova
Vrijeme je za novi maraton. Ovo će biti dva mini maratona u jednom. Sjetio sam se da ima dosta filmova koji se događaju u predgrađu. Suburb kako se kaže na engleskom ili suburbian. A drugi mini maraton su filmovi koji sadrže aliene. Tako da sam spojio ta dva naziva i dobio:
ALIENSKO PREDGRAĐE
Filmovi su:
The Arrival (1996)
Under the Skin (2013)
Enemy Mine (1985)
Body Snatchers (1993)
SubUrbia (1996)
Suburbia (1983)
Over the Edge (1979)
The Stepford Wives (1975)
ALIENSKO PREDGRAĐE
Filmovi su:
The Arrival (1996)
Under the Skin (2013)
Enemy Mine (1985)
Body Snatchers (1993)
SubUrbia (1996)
Suburbia (1983)
Over the Edge (1979)
The Stepford Wives (1975)
"You'll Enjoy Mr. Barlow. And He'll Enjoy You!"
- Michel
- Posts: 11706
- Joined: 30 Jan 2012, 04:14
Re: Maratoni filmova
Još mi je ostao Body Snatcher pa će se to sad pogledat pa da najavim novi maraton.
JOHN CASSAVETES
Slavni glumac i pogotovo redatelj.
Filmovi su:
The Killing of a Chinese Bookie (1976)
Shadows (1959)
Opening Night (1977)
Love Streams (1984)
Gloria (1980)
Faces (1968)
A Woman Under the Influence (1974)
JOHN CASSAVETES
Slavni glumac i pogotovo redatelj.
Filmovi su:
The Killing of a Chinese Bookie (1976)
Shadows (1959)
Opening Night (1977)
Love Streams (1984)
Gloria (1980)
Faces (1968)
A Woman Under the Influence (1974)
"You'll Enjoy Mr. Barlow. And He'll Enjoy You!"
- Asfodel
- Posts: 15492
- Joined: 08 Dec 2007, 21:37
- Location: Chopping Mall
- Contact:
Re: Maratoni filmova
Završen kratki japanski cyberpunk maraton
neki klasici su mi ostali nedostupni, neki su izbrisani s yt taman nakon što sam zabilježila gdje su , a neki su opet spominjani iz nekih drugih razloga pa sam ih skinula bzvz jer ne pripadaju stilu (August i Panic)
poredani od najboljeg do najgoreg:
Tetsuo 2
964 Pinnochio
Death Powder
Burst City
Tetsuo 3
Rubber's Lover
Tetsuo
neki klasici su mi ostali nedostupni, neki su izbrisani s yt taman nakon što sam zabilježila gdje su , a neki su opet spominjani iz nekih drugih razloga pa sam ih skinula bzvz jer ne pripadaju stilu (August i Panic)
poredani od najboljeg do najgoreg:
Tetsuo 2
964 Pinnochio
Death Powder
Burst City
Tetsuo 3
Rubber's Lover
Tetsuo
I mean, a few little tiny murders and everyone just freaks out
-
- Posts: 12278
- Joined: 07 Dec 2007, 00:56
- Location: Zagreb
- Michel
- Posts: 11706
- Joined: 30 Jan 2012, 04:14
Re: Maratoni filmova
Bliži se Halloween pa je vrijeme za horore. Razmišljao sam koje da filmove izaberem jer sam već imao maraton filmova koji su smješteni na Halloween tako da sam sad uzeo samo horore iz 2015., a ima ih bome dosta. Ova godina puno obećava, a još onaj najiščekivaniji (The Witch) nije ni došao.
USUSRET HALLOWEENU 2015.
Filmovi su:
The Final Girls (2015)
The Pack (2015)
Tales of Halloween (2015)
Hidden (2015)
A Christmas Horror Story (2015)
Deathgasm (2015)
Last Shift (2015)
Bound the Vengeance (2015)
Curse of the Witching Tree (2015)
Plauge (2015)
USUSRET HALLOWEENU 2015.
Filmovi su:
The Final Girls (2015)
The Pack (2015)
Tales of Halloween (2015)
Hidden (2015)
A Christmas Horror Story (2015)
Deathgasm (2015)
Last Shift (2015)
Bound the Vengeance (2015)
Curse of the Witching Tree (2015)
Plauge (2015)
"You'll Enjoy Mr. Barlow. And He'll Enjoy You!"