Odlično kaj je kraykulla oživio toliko topica od kojih bi mi za neke uistinu bilo šteta da nisam postao. John Carpenter mi je vjerojatno najdraži holivudski redatelj kada je u pitanju horror i njemu srodni žanrovi.
1.Dark star - nisam gledao ali volio bih
2.Hallowen - bio i ostao moj najdraži horror ikada
3.The fog - odličan film; usporen i jako atmosferičan
4.Escape of NY - nisam gledao
5.Velika gužva u kineskoj ćetvrti - isto ne gledah
6.Prince of darkness - zasigurno meni najbolji film na temu Sotone s doslvno genijalnim scenarijem u kojem se metafizika i fizika zajedno s religijom sasvim suvislo spajaju
7.They live - zgodan satirični akcić kojeg imam u svojoj kolekciji
8.Body bags - odličan horror omnibus iako je Carpenter režirao dvije trećina; prve epizoda me uvelike podsjeća na Halloween jer se radnja zbiva u Haddonfieldu a sam ubojica ima neke sličnosti s Myersom
9.In the mouth of madness - zanimljiva posveta omiljenom Carpenterovom piscu koju opet ne bih svakome preporučio
10.Village of the damned - nisam gledao
11.Escape of L.A. - gledah ga tek nedavno; bio zadovoljan iako nisam preveliki ljubitelj žanra
12.vampires - nije me oduševio; uz iznimku Rodrigueza, ne sviđaju mi se vampiri u ovakvom pustinjskom izdanju
13.Ghost of mars - nisam gledao
14. Christine - gledao jako davno i preslabo ga se sjećam
15. The Thing - nije mi Carpenterov najdraži ali svakako uz Scottovog "Aliena" najdraži SF horror
16. Memoari nevidljivog čovjeka - u vrijeme kada je izašao bio mi je odličan; danas je pak solidan film nevrijedan opetovanog gledanja