Horor filmovi iz 2023.
- Inferno
- Posts: 2414
- Joined: 09 May 2015, 13:30
Re: Horor filmovi iz 2023.
za tebe je svaka godina mučenje kad živiš od socijale u maminom podrumu
-
- Posts: 12277
- Joined: 07 Dec 2007, 00:56
- Location: Zagreb
Re: Horor filmovi iz 2023.
issss odvratno, u maminom podrumu
- hitman_4
- Posts: 7008
- Joined: 07 Dec 2008, 15:30
-
- Posts: 12277
- Joined: 07 Dec 2007, 00:56
- Location: Zagreb
Re: Horor filmovi iz 2023.
Post by Michel » Sat Mar 12, 2022 17:05 pm
Haha, dobar si Ryderu, volim čitati tvoja prcanja
Ali jedino se koliko se sjećam onaj hitmanovich (jel taj još piše ovdje?) hvalio kako se jebao sa muškarcima do prije koju godinu zato i ima takva razmišljanja hehe.
Inače, dron sa čirilicom i petokrakom
- Michel
- Posts: 11706
- Joined: 30 Jan 2012, 04:14
Re: Horor filmovi iz 2023.
Uh di si to izvukao ali da, hitmanovich i infernica kad se sjetim kad su razotkriveni da vole jesti slavonske kobase, ali bez puno paprike
"You'll Enjoy Mr. Barlow. And He'll Enjoy You!"
-
- Posts: 12277
- Joined: 07 Dec 2007, 00:56
- Location: Zagreb
Re: Horor filmovi iz 2023.
a između njih lemonzo
- Michel
- Posts: 11706
- Joined: 30 Jan 2012, 04:14
- Michel
- Posts: 11706
- Joined: 30 Jan 2012, 04:14
Re: Horor filmovi iz 2023.
Dodan: Beau Is Afraid (2023)
Poredani od najboljeg do najgoreg
Poredani od najboljeg do najgoreg
Još dva filma mi ostala i završio prošlu godinu pa onda idem na otvaranje tema za horor filmove iz ove godine. Ova godina ljudi moji izgleda opako dobra.1. Talk To Me (2023) - 6.7/10 viewtopic.php?f=21&t=9908#p383204
2. Saw X (2023) - 6.5/10 viewtopic.php?f=21&t=9928#p382579
3. Scream 6 (2023) - 6.5/10 viewtopic.php?f=21&t=9917#p383179
4. Infinity Pool (2023) - 6.5/10 viewtopic.php?f=21&t=9820#p383122
5. Beau Is Afraid (2023) - 6/10 viewtopic.php?f=21&t=9919#p384159
6. Cocaine Bear (2023) - 6/10 viewtopic.php?f=21&t=9907#p383011
7. Nefarious (2023) - 6/10 viewtopic.php?f=21&t=9915#p383075
8. The Boogeyman (2023) - 6/10 viewtopic.php?f=21&t=9910#p383055
9. The Wrath of Becky (2023) - 6/10 viewtopic.php?f=21&t=9911#p383136
10. Suitable Flesh (2023) - 6/10 viewtopic.php?f=21&t=9903#p382629
11. Suitable Flesh (2023) - 5.6/10 viewtopic.php?f=21&t=9932#p383880
12. Evil Dead Rise (2023) - 5.5/10 viewtopic.php?f=21&t=9818#p383544
13. No One Will Save You (2023) - 5.4/10 viewtopic.php?f=21&t=9916#p382980
14. Thanksgiving (2023) - 5/10 viewtopic.php?f=21&t=9921#p383238
15. Brooklyn 45 (2023) - 5/10 viewtopic.php?f=21&t=9909#p383448
16. The Last Voyage of the Demeter (2023) - 5/10 viewtopic.php?f=21&t=9913#p382691
17. Cobweb (2023) - 4/10 viewtopic.php?f=21&t=9923#p382615
18. Birth/Rebirth (2023) - 4/10 viewtopic.php?f=21&t=9912#p383825
19. Knock at the Cabin (2023) - 4/10 viewtopic.php?f=21&t=9872&start=15#p383006
20. V/H/S/85 (2023) - 4/10 viewtopic.php?f=21&t=9904#p383776
21. Totally Killer (2023) - 3/10 viewtopic.php?f=21&t=9931#p383025
22. Dark Harvest (2023) - 2.5/10 viewtopic.php?f=21&t=9815#p383220
"You'll Enjoy Mr. Barlow. And He'll Enjoy You!"
- Michel
- Posts: 11706
- Joined: 30 Jan 2012, 04:14
Re: Horor filmovi iz 2023.
Dodan: When Evil Lurks (2023)
Poredani od najboljeg do najgoreg
Poredani od najboljeg do najgoreg
Gotov. Godina je bila slabašna, ali je definitvno spašavaju od ultimativne slabosti prva dva filma. Idemo na 2024. i otvaranje tema uskoro.1. When Evil Lurks (2023) - 8/10 viewtopic.php?f=21&t=9930#p384181
2. Late Night with the Devil (2023) - 7.5/10 viewtopic.php?f=21&t=9927#p384175
3. Talk To Me (2023) - 6.7/10 viewtopic.php?f=21&t=9908#p383204
4. Saw X (2023) - 6.5/10 viewtopic.php?f=21&t=9928#p382579
5. Scream 6 (2023) - 6.5/10 viewtopic.php?f=21&t=9917#p383179
6. Infinity Pool (2023) - 6.5/10 viewtopic.php?f=21&t=9820#p383122
7. Beau Is Afraid (2023) - 6/10 viewtopic.php?f=21&t=9919#p384159
8. Cocaine Bear (2023) - 6/10 viewtopic.php?f=21&t=9907#p383011
9. Nefarious (2023) - 6/10 viewtopic.php?f=21&t=9915#p383075
10. The Boogeyman (2023) - 6/10 viewtopic.php?f=21&t=9910#p383055
11. The Wrath of Becky (2023) - 6/10 viewtopic.php?f=21&t=9911#p383136
12. Suitable Flesh (2023) - 6/10 viewtopic.php?f=21&t=9903#p382629
13. Suitable Flesh (2023) - 5.6/10 viewtopic.php?f=21&t=9932#p383880
14. Evil Dead Rise (2023) - 5.5/10 viewtopic.php?f=21&t=9818#p383544
15. No One Will Save You (2023) - 5.4/10 viewtopic.php?f=21&t=9916#p382980
16. Thanksgiving (2023) - 5/10 viewtopic.php?f=21&t=9921#p383238
17. Brooklyn 45 (2023) - 5/10 viewtopic.php?f=21&t=9909#p383448
18. The Last Voyage of the Demeter (2023) - 5/10 viewtopic.php?f=21&t=9913#p382691
19. Cobweb (2023) - 4/10 viewtopic.php?f=21&t=9923#p382615
20. Birth/Rebirth (2023) - 4/10 viewtopic.php?f=21&t=9912#p383825
21. Knock at the Cabin (2023) - 4/10 viewtopic.php?f=21&t=9872&start=15#p383006
22. V/H/S/85 (2023) - 4/10 viewtopic.php?f=21&t=9904#p383776
23. Totally Killer (2023) - 3/10 viewtopic.php?f=21&t=9931#p383025
24. Dark Harvest (2023) - 2.5/10 viewtopic.php?f=21&t=9815#p383220
"You'll Enjoy Mr. Barlow. And He'll Enjoy You!"