Michel wrote: ↑07 Mar 2024, 12:50Dodan: A Chinese Ghost Story (1987)
NAJBOLJI HOROR IKAD BY MICHELTRENUTNE BROJKE UTJECAJA/ZNAČAJA1. The Phantom Carriage (1921) - 9.5/10 viewtopic.php?f=4&t=9956#p382339 ŠVEDSKA
2. Diabolique (1955) - 8.5/10 viewtopic.php?f=4&t=6157#p380060 FRANCUSKA
3. Kwaidan (1964) - 8.5/10 viewtopic.php?f=3&t=9924#p380664 JAPAN
4. Angel Heart (1987) - 8.4/10 viewtopic.php?f=23&t=5327&start=30#p382285 AMERIKA
5. Dellamorte Dellamore (1994) - 8.3/10 viewtopic.php?f=4&t=1868&start=30#p379155 ITALIJA
6. Shaun Of The Dead (2004) - 8.3/10 viewtopic.php?f=4&t=5716&start=30#p382379 VELIKA BRITANIJA
7. Cure (1997) - 8.2/10 viewtopic.php?f=3&t=305#p380570 JAPAN
8. The Cabinet of Dr. Caligari (1920) - 8.1/10 viewtopic.php?f=4&t=9966#p383259 NJEMAČKA
9. Invasion of the Body Snatchers (1956) - 8.1/10 viewtopic.php?f=25&t=5531#p382413 AMERIKA
10. Eyes Without a Face (1960) - 8/10 viewtopic.php?f=4&t=9951#p382067 FRANCUSKA
11. A Chinese Ghost Story (1987) - 8/10 viewtopic.php?f=3&t=8714#p383486 HONG KONG
12. The Haunting (1963) - 8/10 viewtopic.php?f=4&t=9952#p382090 VELIKA BRITANIJA
13. Salem's Lot (1979) - 8/10 viewtopic.php?f=24&t=4629#p380503 AMERIKA
14. The Mist (2007) - 7.9/10 viewtopic.php?f=21&t=1238&start=225#p383100 AMERIKA
15. Black Christmas (1974) - 7.8/10 viewtopic.php?f=24&t=3073&start=30#p382271 KANADA
16. In the Mouth of Madness (1994) - 7.8/10 viewtopic.php?f=22&t=4613&start=45#p382315 AMERIKA
17. The Evil Dead (1981) - 7.8/10 viewtopic.php?f=23&t=3168&start=30#p379076 AMERIKA
18. Black Sabbath (1963) - 7.8/10 viewtopic.php?f=4&t=6470&start=15#p382384 ITALIJA
19. Funny Games (1997) - 7.8/10 viewtopic.php?f=4&t=9963#p383118 AUSTRIJA
20. The Changeling (1980) - 7.7/10viewtopic.php?f=23&t=9138&start=15#p382296 KANADA
21. Train to Busan (2016) - 7.7/10 viewtopic.php?f=3&t=8793&start=15#p382565 JUŽNA KOREJA
22. Return of the Living Dead (1985) - 7.7/10 viewtopic.php?f=4&t=9956#p382339 AMERIKA
23. Dr. Jekyll and Mr. Hyde (1931) - 7.7/10 viewtopic.php?f=25&t=9964#p383133 AMERIKA
24. Haxan (1922) - 7.7/10 viewtopic.php?f=6&t=506&start=15#p383058 ŠVEDSKA
25. Night of the Demon (1957) - 7.7/10 viewtopic.php?f=4&t=6486#p380131 VELIKA BRITANIJA
26. The Old Dark House (1932) - 7.7/10 viewtopic.php?f=25&t=5544#p379557 AMERIKA
27. Twin Peaks: Fire Walk with Me (1992) - 7.6/10 viewtopic.php?f=22&t=9961#p382895 AMERIKA
28. Black Sunday (1960) - 7.6/10 viewtopic.php?f=4&t=6307#p382209 ITALIJA
29. The Lost Boys (1987) - 7.6/10 viewtopic.php?f=23&t=4441&start=15#p382352 AMERIKA
30. The Orphanage (2007) - 7.6/10 viewtopic.php?f=4&t=9957#p382374 ŠPANJOLSKA
31. The Phantom of the Opera (1925) - 7.6/10 viewtopic.php?f=25&t=8712#p380474 AMERIKA
32. 28 Days Later (2002) - 7.6/10 https://horrorhr.com/tamnica/viewtopic. ... 30#p379144 VELIKA BRITANIJA
33. American Psycho (2000) - 7.5/10 viewtopic.php?f=21&t=1783&start=30#p382443 AMERIKA
34. Christine (1983) - 7.5/10 viewtopic.php?f=23&t=4510#p382282 AMERIKA
35. Ginger Snaps (2000) - 7.5/10 viewtopic.php?f=21&t=4382&start=15#p383223 KANADA
36. The Descent (2005) - 7.5/10 https://horrorhr.com/tamnica/viewtopic. ... 10#p382027 VELIKA BRITANIJA
37. Interview with the Vampire (1994) - 7.5/10 viewtopic.php?f=22&t=4865&start=15#p382459 AMERIKA
38. Fright Night (1985) - 7.5/10 https://horrorhr.com/tamnica/viewtopic. ... 15#p382041 AMERIKA
39. The Fog (1980) - 7.5/10 viewtopic.php?f=23&t=4352&start=30#p380651 AMERIKA
40. Zombieland (2009) - 7.5/10 viewtopic.php?f=21&t=3700&start=75#p382348 AMERIKA
41. Ghostwatch (1992) - 7.5/10 viewtopic.php?f=4&t=8098#p383217 VELIKA BRITANIJA
42. Invasion of the Body Snatchers (1978) - 7.5/10 viewtopic.php?f=24&t=5532#p380483 AMERIKA
43. Opera (1987) - 7.5/10 viewtopic.php?f=4&t=7035#p383190 ITALIJA
44. Hellraiser (1987) - 7.5/10 viewtopic.php?f=2&t=1281&start=105#p379181 VELIKA BRITANIJA
45. Dracula (1931) - 7.5/10 viewtopic.php?f=25&t=4662#p383149 AMERIKA
46. El espinazo del diablo (2001) - 7.5/10viewtopic.php?f=4&t=7936#p379788 ŠPANJOLSKA
47. The Host (2006) - 7.5/10 https://horrorhr.com/tamnica/viewtopic. ... 60#p379082 JUŽNA KOREJA
48. A Bay of Blood (1971) - 7.5/10 viewtopic.php?f=24&t=4452#p382500 ITALIJA
49. The Resurrected (1991) - 7.4/10 viewtopic.php?f=22&t=6579&start=15 AMERIKA
50. Antichrist (2009) - 7.4/10 viewtopic.php?f=4&t=3623&start=60#p382104 DANSKA
51. Insidious (2010) - 7.4/10 viewtopic.php?f=21&t=6233&start=75#p380490 AMERIKA
52. Dawn of the Dead (2004) - 7.4/10 viewtopic.php?f=21&t=9926#p380747 AMERIKA
53. The Devil Rides Out (1968) - 7.4/10 https://horrorhr.com/tamnica/viewtopic. ... 93#p379127 VELIKA BRITANIJA
54. Mientras Duermes (2011) 7.4/10 https://horrorhr.com/tamnica/viewtopic. ... 15#p379176 ŠPANJOLSKA
A+ - 4
A - 11
B+ - 15
B - 15
C+ - 8
C - 1
PO DRŽAVAMA
1. AMERIKA - 23
2. VELIKA BRITANIJA - 8
3. ITALIJA - 5
4. ŠPANJOLSKA - 3
5. KANADA - 3
6. JAPAN - 2
7. FRANCUSKA - 2
8. JUŽNA KOREJA - 2
9. ŠVEDSKA - 2
10. DANSKA - 1
11. AUSTRIJA - 1
12. NJEMAČKA - 1
13. HONG KONG - 1
STATISTIKA PO UTJECAJU
1.The Cabinet of Dr. Caligari (1920) A+ - ROBERT WIENE
2.The Phantom Carriage (1921) A+ - VICTOR SJöSTRöM
3.Dracula (1931) A+ - TOD BROWNING
4.Diabolique (1955) A+ - HENRI GEORGES CLOUZOT
5.The Evil Dead (1981) A - SAM RAIMI
6.A Bay of Blood (1971) A - MARIO BAVA
7.A Chinese Ghost Story (1987) A - CHING SIU-TUNG
8.Ghostwatch (1992) A - LESLEY MANNING
9.Black Christmas A - BOB CLARK
10.The Phantom of the Opera (1925) A - RUPERT JULIAN
11.Dr. Jekyll and Mr. Hyde (1931) A - ROUBEN MAMOUILAN
12.Hellraiser (1987) A - CLIVE BARKER
13.28 Days Later (2002) A DANNY BOYLE
14.Salem's Lot (1979) A - TOBE HOOPER
15.Black Sunday (1960) A - MARIO BAVA
16.Invasion of the Body Snatchers (1956) B+ - DON SIEGEL
17.The Lost Boys (1987) B+ - JOEL SCHUMACHER
18.Haxan (1922) B+ - BENJAMIN CHRISTENSEN
19.Shaun Of The Dead (2004) B+ - EDGAR WRIGHT
20.The Haunting (1963) B+ - ROBERT WISE
21.Kwaidan (1964) B+ - MASAKI KOBAYASHI
22.Eyes Without a Face (1960) B+ - GEORGES FRANJU
23.Black Sabbath (1963) B+ - MARIO BAVA
24.Return of the Living Dead (1985) B+ - DAN O'BANNON
25.The Changeling (1980) B+ - PETER MEDAK
26.The Old Dark House (1932) B+ - JAMES WHALE
27.Cure (1997) B+ - KIYOSHI KUROSAWA
28.Fright Night (1985) B+ - TOM HOLLAND
29.Night of the Demon (1957) B+ - JACQUES TOURNEUR
30.Twin Peaks: Fire Walk with Me (1992) B+ - DAVID LYNCH
31.Train to Busan (2016) B+ - YEON SANG-HO
32.The Fog (1980) B - JOHN CARPENTER
33.Interview with the Vampire (1994) B - NEIL JORDAN
34.Funny Games (1997) B - MICHAEL HANEKE
35.Ginger Snaps (2000) B - JOHN FAWCETT
36.The Mist (2007) B - FRANK DARABONT
37.American Psycho (2000) B - MARY HARRON
38.Zombieland (2009) B - RUBEN FLEISCHER
39.Dellamorte Dellamore (1994) B - MICHELE SOAVI
40.Christine (1983) B - JOHN CARPENTER
41.The Descent (2005) B NEIL MARSHALL
42.The Devil Rides Out (1968) B - TERENCE FISHER
43.Dawn of the Dead (2004) B - ZACK SNYDER
44.Invasion of the Body Snatchers (1978) B - PHILIP KAUFMAN
45.The Host (2006) B - BONG JOON-HO
46.El espinazo del diablo (2001) C+ - GUILLERMO DEL TORO
47.Insidious (2010) C+ - JAMES WAN
48.In the Mouth of Madness (1994) C+ - JOHN CARPENTER
49.Angel Heart (1987) C+ - ALAN PARKER
50.The Orphanage (2007) C+ - J. A. BAYONA
51.Antichrist (2009) C+ - LARS VON TRIER
52.The Resurrected (1991) C+ - DAN O'BANNON
53.Opera (1987) C+ - DARIO ARGENTO
54.Mientras Duermes (2011) C JAUME BALAGUERO
U NAJAVI
NAJBOLJI ZOMBIE FILMOVI
NAJBOLJI SLASHER FILMOVI
NAJSTRAŠNIJI/NAJUZNEMIRUJUĆI HOROR FILMOVI
NAJATMOSFERIČNIJI HOROR FILMOVI
NAJBOLJI HOROR NEGATIVCI
NAJBOLJI HOROR POZITIVCI
NAJBOLJI HOROR LIKOVI
NAJBOLJI TALIJANSKI HORORI
NAJBOLJI BRITANSKI HORORI
NAJBOLJI AZIJSKI HORORI
Kaže lemonzo da si to skopirao sa forum.hr-a