Brian de palma vs francis ford coppola
- john_constantine
- Posts: 27523
- Joined: 06 Oct 2006, 17:25
- Malteras
- Posts: 226
- Joined: 24 Oct 2009, 15:03
Coppola definitivno:
1. The godfather (1972)
2. The godfather II (1974)
3. Apocalypse now (1979)
4. The conversation (1974)
Ostale, ili nisam gledao, ili mi se nisu svidjeli, posebno se to odnosi na Draculu, koji mi je jednostavno predjetinjast...
Brian de Palma mi se inace ne svidja kao reziser. Porediti Scarface sa Kumom je besmisleno, sto se mene tice. Carrie nije los film, kao ni Casulties of war. Po mom misljenju The untouchables je prikazan kao neka tinejdzerska komedija, preplitko i naivno. Mission: Impossible mi je totalno glup film... Snake eyes mi nije los, ali nista posebno. Carlito's way nisam gledao, ali bih volio...
1. The godfather (1972)
2. The godfather II (1974)
3. Apocalypse now (1979)
4. The conversation (1974)
Ostale, ili nisam gledao, ili mi se nisu svidjeli, posebno se to odnosi na Draculu, koji mi je jednostavno predjetinjast...
Brian de Palma mi se inace ne svidja kao reziser. Porediti Scarface sa Kumom je besmisleno, sto se mene tice. Carrie nije los film, kao ni Casulties of war. Po mom misljenju The untouchables je prikazan kao neka tinejdzerska komedija, preplitko i naivno. Mission: Impossible mi je totalno glup film... Snake eyes mi nije los, ali nista posebno. Carlito's way nisam gledao, ali bih volio...
-
- Posts: 386
- Joined: 10 Oct 2009, 03:50
- Location: Mental Institution