Brian de palma vs francis ford coppola
- undying
- Posts: 520
- Joined: 20 Oct 2006, 09:58
Brian de palma vs francis ford coppola
Vjerujem da ce se mnogi sloziti sa mnom ovde da ova dva redatelja idu nekako zajedno, ruku pod ruku. tesko se barem za mene odluciti koje bolji, ali ja bi ipak rekao brian de palma, nekako su mi njegovi filmovi bolji, tacnije blizi. Evo ove sam ispod njihove filmove gledao pa cu ih malo i prokomentirati.
Poredacu filmove po kvaliteti, po mom ukusu :
Brian de palma:
1. Scarface (1983) ovo je moj film, uzivao sam svaki sekund filma, sjajni al pacino u sjajnoj prici. + moram reci da obozavam i boje koje prevladavaju ovim filmom ma koliko to nekome zvucalo glupo
2. Carrie (1976) za mene je ovo remek djelo, prica o djevojci koju maltretiraju svi, od poremecene majke do prijateljica iz razreda, taman kad pomisli da stvari idu nabolje i taman kad treba postati princeza, stvari opet krenu naopako, ovaj puta i po nju i po ostale..
3. Carlito's Way (1993) ovo mi je ipak malo slabiji film od scarface jer nema njegovu tezinu ali svejedno jedan od najboljih filmova koje sam gledao - sjajni shoen penn
4. Blow Out (1981) sjajan krimic! Jedan od najboljih de palminih filmova + zadnja sekvenca mi je sjajna, u to sve sjajno uklopljena muzika, bas jebeno dobra romanticna scena
5. Casualties of War (1989) kritika svim ratovima ovog svijeta a pogotovo kritika americkoj kretenskoj politici.
6.Snake Eyes (1998) mnogi ne vole ovaj film, a ja kad sam ga gledao bio mi je jako dobar, moram to opet obnoviti, davno sam film gledao u kinu
7. The Untouchables (1987) davno sam gledao, onda mi je bio jako dobar
8. Hi, Mom! (1970) jedan od prvih filmova briana de palme, sa mladim robert de nirom, inteligentan mali filmic.
9. Mission: Impossible (1996) ovo je ipak premoderno za mene
10. Dressed to Kill (1980) ovaj bi film svrstao medju slabije de palmine filmove, vidi se mnogo hickoka sto meni bas i ne odgovara
Francis Ford Coppola :
1. Apocalypse Now (1979) za mene najveci i najbolji film coppole, film jednostavno prsti od jacine
2. The Godfather (1972) sta reci o kumu osim sjajan film. jedna velika sjajna epopeja... Iako meni vishe odgovaraju de palmini krimici
3. The Godfather: Part II (1974) neki kazu da je bolji od keca, meni ipak ne. bez obzira sto glumi sjajni robert de niro ipak nema sonny-a
4. The Conversation (1974) jako dobar krimic o prisluskivanju, kraj daje posebnu tezinu filmu
5. Dracula (1992) u ono vrijeme kad sam ga gledao bio sam odusevljen, a onda sam ga opet prije nekih 5 godina pogledao i nije ostavio tako dobar dojam na mene. Pocetak me je i tad odusevio, bas ima smisla
6. Rumble Fish (1983) ovo vec nije moj film. nekako spooooro je ovo za mene
7. The Godfather: Part III (1990) ne mogu se ni sjetiti, davno sam ga bas gledao
Poredacu filmove po kvaliteti, po mom ukusu :
Brian de palma:
1. Scarface (1983) ovo je moj film, uzivao sam svaki sekund filma, sjajni al pacino u sjajnoj prici. + moram reci da obozavam i boje koje prevladavaju ovim filmom ma koliko to nekome zvucalo glupo
2. Carrie (1976) za mene je ovo remek djelo, prica o djevojci koju maltretiraju svi, od poremecene majke do prijateljica iz razreda, taman kad pomisli da stvari idu nabolje i taman kad treba postati princeza, stvari opet krenu naopako, ovaj puta i po nju i po ostale..
3. Carlito's Way (1993) ovo mi je ipak malo slabiji film od scarface jer nema njegovu tezinu ali svejedno jedan od najboljih filmova koje sam gledao - sjajni shoen penn
4. Blow Out (1981) sjajan krimic! Jedan od najboljih de palminih filmova + zadnja sekvenca mi je sjajna, u to sve sjajno uklopljena muzika, bas jebeno dobra romanticna scena
5. Casualties of War (1989) kritika svim ratovima ovog svijeta a pogotovo kritika americkoj kretenskoj politici.
6.Snake Eyes (1998) mnogi ne vole ovaj film, a ja kad sam ga gledao bio mi je jako dobar, moram to opet obnoviti, davno sam film gledao u kinu
7. The Untouchables (1987) davno sam gledao, onda mi je bio jako dobar
8. Hi, Mom! (1970) jedan od prvih filmova briana de palme, sa mladim robert de nirom, inteligentan mali filmic.
9. Mission: Impossible (1996) ovo je ipak premoderno za mene
10. Dressed to Kill (1980) ovaj bi film svrstao medju slabije de palmine filmove, vidi se mnogo hickoka sto meni bas i ne odgovara
Francis Ford Coppola :
1. Apocalypse Now (1979) za mene najveci i najbolji film coppole, film jednostavno prsti od jacine
2. The Godfather (1972) sta reci o kumu osim sjajan film. jedna velika sjajna epopeja... Iako meni vishe odgovaraju de palmini krimici
3. The Godfather: Part II (1974) neki kazu da je bolji od keca, meni ipak ne. bez obzira sto glumi sjajni robert de niro ipak nema sonny-a
4. The Conversation (1974) jako dobar krimic o prisluskivanju, kraj daje posebnu tezinu filmu
5. Dracula (1992) u ono vrijeme kad sam ga gledao bio sam odusevljen, a onda sam ga opet prije nekih 5 godina pogledao i nije ostavio tako dobar dojam na mene. Pocetak me je i tad odusevio, bas ima smisla
6. Rumble Fish (1983) ovo vec nije moj film. nekako spooooro je ovo za mene
7. The Godfather: Part III (1990) ne mogu se ni sjetiti, davno sam ga bas gledao
- Studeni
- Posts: 1498
- Joined: 23 Oct 2007, 12:35
- Location: Bottle Island
hehe, pošteno!undying wrote:sa ovim cu da se slozim ali mislim ipak da je bolji de palma nekako mi je blizi ebem muStudeni wrote:Coppola meni jači....dosta jači...
meni je draži Coppolin pristup, nekad malo prearty,ali jebiga...
Another swig,
One last gulp,
One more tablet to pop,
Anything to get me to start
working on what I’ve been putting off
One last gulp,
One more tablet to pop,
Anything to get me to start
working on what I’ve been putting off
- Freddy
- Posts: 1929
- Joined: 12 Feb 2007, 01:38
- Location: zagreb
- Dragonrage
- Posts: 8424
- Joined: 06 Oct 2006, 09:44
- Location: Zagreb
- Contact:
- Asfodel
- Posts: 15492
- Joined: 08 Dec 2007, 21:37
- Location: Chopping Mall
- Contact:
- dr_gonzo
- Posts: 6288
- Joined: 26 Nov 2006, 23:45
- Location: Šibenik, HRVATSKA
- Contact:
- Asfodel
- Posts: 15492
- Joined: 08 Dec 2007, 21:37
- Location: Chopping Mall
- Contact:
-
- Posts: 4849
- Joined: 30 Oct 2007, 01:03
- Location: Dubrovnik