Page 15 of 16

Posted: 02 May 2008, 16:49
by Knatchbull
Dragonrage wrote:Ma kakvi...ne vrijeđam se ja a ti to shvati kako god ti srce želi...samo nisu mi jasna neka tvoja stajališta i od kud tolika mržnja prema gotov svakom iole dobrom filmu jer sam baš bio pratio tvoje komenatre na keke poznate filmove koji slove kao izvrsni a te bi su ono...ni vrit ni mimo. Ajd da ti je ono...osrednji, to bih još i shvatio jer kao što i sam rekoh film ima mana...i ne samo ovaj već svaki...ali ono da je baš ultra, turbo loš 8) :shock:
nije to mržnja, jako rijetko mrzim. jednostavno mi se film ne svidi i ja to napišem. "big lebowski" nije loš film nego nije "my cup of tea" i dao sam mu 3,8/5... Clerks prvi dio mi je 5/5(a taj nisam niti ocjenio na ovom forumu a ti me prozivaš zbog njega), drugi mi ispada preforsiran(ima par dobrih fora). svatko ima svoje kriterije i iskreno, meni je fora kad upoznam nekoga tko ima potpuno drugačiji ukus i onda se s njim raspravljati zašto je to tako(bez svađanja), ali s tobom je to nemoguće jer ne poštuješ tuđi ukus nego ga kategorički odbaciješ jer smatraš samo svoj ispravnim.
ovdje naravno govorimo o subjektivnom ocjenjivanju filmova

Posted: 02 May 2008, 16:56
by Aryx
Knatchbull wrote:
Dragonrage wrote:Ma kakvi...ne vrijeđam se ja a ti to shvati kako god ti srce želi...samo nisu mi jasna neka tvoja stajališta i od kud tolika mržnja prema gotov svakom iole dobrom filmu jer sam baš bio pratio tvoje komenatre na keke poznate filmove koji slove kao izvrsni a te bi su ono...ni vrit ni mimo. Ajd da ti je ono...osrednji, to bih još i shvatio jer kao što i sam rekoh film ima mana...i ne samo ovaj već svaki...ali ono da je baš ultra, turbo loš 8) :shock:
nije to mržnja, jako rijetko mrzim. jednostavno mi se film ne svidi i ja to napišem. "big lebowski" nije loš film nego nije "my cup of tea" i dao sam mu 3,8/5... Clerks prvi dio mi je 5/5(a taj nisam niti ocjenio na ovom forumu a ti me prozivaš zbog njega), drugi mi ispada preforsiran(ima par dobrih fora). svatko ima svoje kriterije i iskreno, meni je fora kad upoznam nekoga tko ima potpuno drugačiji ukus i onda se s njim raspravljati zašto je to tako(bez svađanja), ali s tobom je to nemoguće jer ne poštuješ tuđi ukus nego ga kategorički odbaciješ jer smatraš samo svoj ispravnim.
ovdje naravno govorimo o subjektivnom ocjenjivanju filmova
ja nisam stekao dojam da se svadamo , samo raspravljamo :lol: :wink:

Posted: 02 May 2008, 16:58
by Knatchbull
Aryx wrote:ja nisam stekao dojam da se svadamo , samo raspravljamo :lol: :wink:
ma naravno, mislio sam općenito, ne za ovaj topic :wink:

Posted: 02 May 2008, 17:13
by undying
ja sam se stvarno trudio pronaci neki mali djelic koji ce ovaj film dici iz mase obicnih filmova holivudske kuhinje ali jednostavno nije islo. i bas zato me cudi kad neko za ovaj film kaze sjajno. ja to sjajno nisam pronasao. i ne mogu prihvatiti da je to stvar ukusa. ja recimo kad gledam almodovara (lupam) kazem film je ok, ali definitivno nije moj tip, jer njega ne volim, ali razumijem u kojoj stvari i gdje je covjek originalan, jak ili sta vec.. ali the mist je tako obican da se o njemu nema sta raspravljati. dovoljno je reci ok filmic, za pogledati, nista vishe. a i to mi zvuci vauuu za ovaj film

Posted: 02 May 2008, 17:15
by Dragonrage
Knatchbull wrote:
Dragonrage wrote:Ma kakvi...ne vrijeđam se ja a ti to shvati kako god ti srce želi...samo nisu mi jasna neka tvoja stajališta i od kud tolika mržnja prema gotov svakom iole dobrom filmu jer sam baš bio pratio tvoje komenatre na keke poznate filmove koji slove kao izvrsni a te bi su ono...ni vrit ni mimo. Ajd da ti je ono...osrednji, to bih još i shvatio jer kao što i sam rekoh film ima mana...i ne samo ovaj već svaki...ali ono da je baš ultra, turbo loš 8) :shock:
nije to mržnja, jako rijetko mrzim. jednostavno mi se film ne svidi i ja to napišem. "big lebowski" nije loš film nego nije "my cup of tea" i dao sam mu 3,8/5... Clerks prvi dio mi je 5/5(a taj nisam niti ocjenio na ovom forumu a ti me prozivaš zbog njega), drugi mi ispada preforsiran(ima par dobrih fora). svatko ima svoje kriterije i iskreno, meni je fora kad upoznam nekoga tko ima potpuno drugačiji ukus i onda se s njim raspravljati zašto je to tako(bez svađanja), ali s tobom je to nemoguće jer ne poštuješ tuđi ukus nego ga kategorički odbaciješ jer smatraš samo svoj ispravnim.
ovdje naravno govorimo o subjektivnom ocjenjivanju filmova
Ne odbacujem ga...ali ga u ovom slučaju ne shvaćam. I nije to samo sad slučaju i samo s tobom, bilo je slučajeva koje nisam komentirao niti sam želio o tome raspravljati...ali eto baš u ovoj raspravi je to izašlo na vidjelo.
Do sada sam uvijek u rasprave ulazio argumentima koje sam se trudio uvijek potkrijepiti nekim činjenicama...a i ovoga puta je tako od samog početka. Mislim da kad smo baš bili raspravljali o filmu pred nekih 10-ak stranica da nisam izvalio ništa glupo ili neutemeljeno...ovo sad je već samo prepucavanje tipa ja sam u pravu a ti nisi...

Posted: 08 Jun 2008, 04:09
by dalibor
Dragonrage wrote: istina, takav kraj daje mašti na volju, ali meni je ovaj bolji i ne vidim po čemu je to klišej...gdi si još vidio takav kraj, takav čin gl. junaka nakon tolike borbe za životom? Po meni je ovaj kraj sve samo ne klišej...nadasve originalno i daje neku snagu cijelom filmu i priči...može ga se protumačiti ko svojevrsnu Božju kaznu zbog prkosa Bogu i onoj ženi, što bi se dalo protumačiti zbog one žene na kraju filma koja je krenula kući da bi bila sa svojom djecom i njezinoga "da Bog da trunuli u paklu" kada joj nitko nije pomogao, tj. kada ju nitko nije htio ispratiti...a uz to Jane joj dobaci "Gospođo, imam svog sina za kojeg e moram brinuti"...a na kraju ispada da su njezina djeca preživjela a njegovo nije...
Također taj kraj se može protumačiti i kao jedna optimistična poruka o isplativosti neodustajanja. Dok god su se borili, na ovaj ili onaj način, preživljavali su, a kada su odustali, umrli su. Tu redatelj ne radi razliku između običnih, takoreć, i glavnih likova u filmu. Pouka je jasna - Kada odustaneš, umreš. Možda je i zato uvalio onu ženu na kraju koja je na početku filma otišla po djecu. Nije odustajala....daklem, iako stvari mogu izgledati beznadno, kao u njihovom slučaju koji su pomislili da je cijeli svijet u magli i da više ne postoji šansa da se itko spasi, situacija se doslovno u sekundi može promijeniti.



.
prije svega ispričavam se što dižem mrtvu temu, ali htio sam dati svoje viđenje filma.


SPOILERI, ali većina je valjda već pogledala film :D

nedavno sam pogledao film, i definitivno ga uvrštavam u top 10 filmova koje sam ikad gledao.

malo sam čitao rasprave, i htio sam dati svoje viđenje kraja.
ja kraj vidim malo manje optimistično, kao i cijeli film
dolazi neka magla, hrpa ljudi ostane zatočena u shopping centru.
i pratimo kako ih strah mijenja, kako ona ženska svojim pričama uspijeva pridobiti masu na svoju stranu. (jedva sam čekao da umre:twisted:)
to se može shvatiti na više načina, ali moje viđenje je da ta situacija predstavlja stvaran svijet - magla je ono što nam vlast nameće, a zapravo ne znamo istinu. vidimo samo ono što dospije kroz tu maglu, tako da nas ni ta lažna sigurnost ne može potpuno očuvati.
shopping centar može predstavljati ono što nam daju da bi nam misli maknuli od traženja istine - kupovanje nepotrebnih stvari, živiš da bi radio, a ne radiš da bi živio. u tome svemu ti materijalne stvari ne pomažu, ali ih ipak trebaš.
tu je i grupa ljudi koji ne vjeruju da je to sve istina, misle da su sigurni, i odlaze iz shopping centra.
ubrzo umiru (scena s užetom), i time dobijamo poruku da je bolje ostati na "sigurnom" i ne gurati nos gdje mu nije mjesto.
ovo sve potkrepljuje činjenica da je sve to organizirala vojska - militantni ogranak vlasti, spreman na sve da postigne svoj cilj.

ona baba koja nikako da umre predstavlja ljudsku glupost, te lako manipulira ljudima koji traže rješenje svugdje osim gdje treba.
za svoju nesreću krive sudbinu, višu silu, a ne vide da su to sve organizirali ljudi.
to sve prihvaća cijela gomila, a one koji to ne prihvate vide kao neprijatelje.

kraj tumačim ovako:
njihova smrt predstavlja krajnji slom čovjeka pred silnim nepoznanicama u potrazi za istinom i izlazom iz naizgled bezizlazne situacije.
u želji za nadvladavanjem nametnutog sistema pokušavaju zadnje što im preostaje, ali već su toliko izmoreni da im ni najveća hrabrost ne pomaže.
nagli dolazak tenkova je sam epilog poruke - vojska mirno prekida svoj eksperiment, prolaze kao da se ništa nije dogodilo.
dakle, zbog njihovog eksperimenta stradavaju ljudi, a njima to ne pada preteško.


naravno, mislim da ostaje na gledatelju da odluči - da nema ovog kraja s ubojstvom, bio bih skloniji tvom mišljenju.
uglavnom, film je dotakao puno tema, i o tome bi se moglo pričati danima...

odoh sad spavati :D

ispričavam se na dugom postu

Posted: 08 Jun 2008, 08:04
by elrania
pa evo, nije ni lose ovo sto si napisao i bar si ponovno pokretajuci temu rekao nesto zanimljivo. da se nastavim...

SPOILER jedino te moram ispraviti u vezi onih ljudi koji su izlazili. nije istina da su svi ubijeni, jer se na kraju u jednoj od prikolica koji prolaze iza tenkova nalazi ona zena koja je u pocetku panicno htjela izaci kako bi potrazila svoju djecu koja su bila vani. dakle, pronasla ih je i prezivjela. kontradiktorno je malo, buduci da je onaj lik s nozem takoder izlazio van, radeci nesto hrabro, tj. pokusao je uzeti pusku iz kamioneta, no kad se vec nabacuju egzistencijalne ideje...ono uze kojim je vezan je mozda i bio njegov minus, jer se vidi da su prilikom izlazenja prisutani strah, panika i zelja da se sigurno vrati inferiornoj zajednici zarobljenoj u "magli", dok je zena izasla van, potpuno slobodna, nevezana fizicki i psihicki, ne razmisljajuci o opasnostima i uzasima koje je cekaju na otvorenom, nego s cvrstom zeljom da pronade i spasi svoje, bez obzira na cijenu. reklo bi se da se na suptilni nacin velica odresit i nepokvaren otpor "sistemu" i sigurnost u vlastiti naum. SPOILER END

svida mi se ova tvoja analiza, jer otvara potpuno drugacije gledanje na samo djelo i izdize ga sa razine "jos jednog" horrora. postao mi je cak i drazi sad prilikom razmatranja svega ovoga gore...

Posted: 08 Jun 2008, 11:35
by undying
joooj sto ste razvili teoriju :lol: plitko je to ljudi moji... pa iz svakog filma mozes izvuci nekakvu slicnu poruku, recimo film REC horor koji sam zadnji gledao, kako bi opisali karakter one tv voditeljke, eto samo nje da ne ulazimo u hemijske otrove i slicno sto pokazuje film ? i andjeo i djavo, i zlo i dobro, a u biti se radi samo o jednoj stvari, to je interes. a sve ostalo je nepotrebna dubioza. ta teorija koju si razvio nije nista novo, to vec uveliko rade komercijalni dokumentarni filmovi, pa i mnogi filmovi recimo matrix se bavi time! ta tvoja recenzija je pre svega dubioza, za mene lazna retorika. ako vec hocu da pogledam nekakvu teoriju zavjere, utopiju, nesto sto ukazuje na loshe stvari covjecanstva ili sta vec, sigurno necu pustiti the mist i izvlaciti zakljucke - ima masa kvalitetnijih filmova koji ukazuju na to ali na daleko bolji nacin.

Posted: 08 Jun 2008, 11:54
by dalibor
elrania wrote:pa evo, nije ni lose ovo sto si napisao i bar si ponovno pokretajuci temu rekao nesto zanimljivo. da se nastavim...

SPOILER jedino te moram ispraviti u vezi onih ljudi koji su izlazili. nije istina da su svi ubijeni, jer se na kraju u jednoj od prikolica koji prolaze iza tenkova nalazi ona zena koja je u pocetku panicno htjela izaci kako bi potrazila svoju djecu koja su bila vani. dakle, pronasla ih je i prezivjela. kontradiktorno je malo, buduci da je onaj lik s nozem takoder izlazio van, radeci nesto hrabro, tj. pokusao je uzeti pusku iz kamioneta, no kad se vec nabacuju egzistencijalne ideje...ono uze kojim je vezan je mozda i bio njegov minus, jer se vidi da su prilikom izlazenja prisutani strah, panika i zelja da se sigurno vrati inferiornoj zajednici zarobljenoj u "magli", dok je zena izasla van, potpuno slobodna, nevezana fizicki i psihicki, ne razmisljajuci o opasnostima i uzasima koje je cekaju na otvorenom, nego s cvrstom zeljom da pronade i spasi svoje, bez obzira na cijenu. reklo bi se da se na suptilni nacin velica odresit i nepokvaren otpor "sistemu" i sigurnost u vlastiti naum. SPOILER END

svida mi se ova tvoja analiza, jer otvara potpuno drugacije gledanje na samo djelo i izdize ga sa razine "jos jednog" horrora. postao mi je cak i drazi sad prilikom razmatranja svega ovoga gore...
vidiš, potpuno sam zaboravio na tu žensku.
pogledao sam film prije par tjedana, pa se nekih stvari moram podsjetiti.
sigurno ću ga uskoro pogledati opet.
dobro si me nadopunila, slažem se s napisanim.
ma dalo bi se u filmu sve i svašta analizirati. film otvara puno dimenzija, a ovo je samo jedna od njih.
definitivno ima i religijsku i egzistencijalnu poruku, ali mislim da je to već spomenuto.
ja sam htio dati svoje viđenje, za koje još nisam vidio da se spominje, a meni se čini realno.
do samog kraja nisam mogao odlučiti što film za mene predstavlja, ali kad sam vidio vojnike kako izlaze iz magle kao da se ništa nije dogodilo, pala mi je na pamet ta ideja...
moguće je da autoru i nije bio cilj prikazati baš to, ali ja sam izvukao takav zaključak.
netko će izvući neki drugi, i tako se otvara bezbroj mogućnosti.
to je po meni značajka kvalitetnog djela, i ovo definitivno nije "još jedan" horror.

puno stvari još uvijek ne razumijem, npr zašto onu žensku koja priča o smaku svijeta nije ubio onaj ogromni "kukac", iako je sletio na nju?
možda jer su takvi ljudi u tom "sistemu" sigurni, glupostima osvajaju naklonost mase, te im pažnju odvraćaju s glavnog problema; olakšavajući "sistemu" posao. (u ovom slučaju vojsci i njihovim simpatičnim bićima, jel)

sad sam dobio želju da opet pogledam film. 8) :D

Posted: 08 Jun 2008, 12:01
by elrania
undying wrote:sigurno necu pustiti the mist i izvlaciti zakljucke - ima masa kvalitetnijih filmova koji ukazuju na to ali na daleko bolji nacin.
pa to stoji, no svakome je dano na slobodu da na osnovu prezentiranog donosi zakljucke i otvara diskusije, ako osjeca da ima sto rec i na osnovu cega to potkrijepiti.
masa daleko boljih postoji, ali buduci da je ovo tocno odredeni topic, zbilja je nepotrebno upucivati na nesto lijevo. ako knjizevni teoreticari smatraju relevantnim zasnivati studije nad time koji su elementi i kako prisutni u DIESELOVIM reklamama, nadovezujuci se pritom na teorije strukturalizma, dekonstrukcije, naratologije...ne vidim zasto se ne bi mogla otvorti i ovakva jednostavna rasprava koja zacudo cak i ima smisla.
ako dalibora veseli stvaranje teorija, ima puno pravo to raditi. bar nesto konstruktivno za razliku od prethodnih pljuvanja filma i vrijedanja jedni drugih.

Posted: 08 Jun 2008, 12:01
by dalibor
undying wrote:joooj sto ste razvili teoriju :lol: plitko je to ljudi moji... pa iz svakog filma mozes izvuci nekakvu slicnu poruku, recimo film REC horor koji sam zadnji gledao, kako bi opisali karakter one tv voditeljke, eto samo nje da ne ulazimo u hemijske otrove i slicno sto pokazuje film ? i andjeo i djavo, i zlo i dobro, a u biti se radi samo o jednoj stvari, to je interes. a sve ostalo je nepotrebna dubioza. ta teorija koju si razvio nije nista novo, to vec uveliko rade komercijalni dokumentarni filmovi, pa i mnogi filmovi recimo matrix se bavi time! ta tvoja recenzija je pre svega dubioza, za mene lazna retorika. ako vec hocu da pogledam nekakvu teoriju zavjere, utopiju, nesto sto ukazuje na loshe stvari covjecanstva ili sta vec, sigurno necu pustiti the mist i izvlaciti zakljucke - ima masa kvalitetnijih filmova koji ukazuju na to ali na daleko bolji nacin.
možda bih ti i odgovorio da znam da nisi ovdje samo da provociraš, ali budući da sam pročitao prvih desetak stranica, vidio sam na kakav način "raspravljaš". :lol:
uživaj u ostatku dana, i pusti nas neobrazovane budale da raspravljamo o ovom prosječnom filmu.
ipak ti iz svakog filma izvučeš sličnu poruku, a ja nisam genijalac pa poruku mogu izvući samo iz ovakvih nekvalitetnih filmova.

hvala na razumijevanju.

Posted: 08 Jun 2008, 12:04
by dalibor
elrania wrote: ako dalibora veseli stvaranje teorija, ima puno pravo to raditi. bar nesto konstruktivno za razliku od prethodnih pljuvanja filma i vrijedanja jedni drugih.
ako će netko i pljuvati film, u redu, ali neka to argumentira.
a nakon pročitanog na ovoj temi, teško mi je vjerovati da je on došao ovdje nešto argumentirati. :lol:
undying, oprosti ako sam u krivu

Posted: 08 Jun 2008, 12:12
by undying
elrania wrote:
undying wrote:sigurno necu pustiti the mist i izvlaciti zakljucke - ima masa kvalitetnijih filmova koji ukazuju na to ali na daleko bolji nacin.
pa to stoji, no svakome je dano na slobodu da na osnovu prezentiranog donosi zakljucke i otvara diskusije, ako osjeca da ima sto rec i na osnovu cega to potkrijepiti.
masa daleko boljih postoji, ali buduci da je ovo tocno odredeni topic, zbilja je nepotrebno upucivati na nesto lijevo. ako knjizevni teoreticari smatraju relevantnim zasnivati studije nad time koji su elementi i kako prisutni u DIESELOVIM reklamama, nadovezujuci se pritom na teorije strukturalizma, dekonstrukcije, naratologije...ne vidim zasto se ne bi mogla otvorti i ovakva jednostavna rasprava koja zacudo cak i ima smisla.
ako dalibora veseli stvaranje teorija, ima puno pravo to raditi. bar nesto konstruktivno za razliku od prethodnih pljuvanja filma i vrijedanja jedni drugih.
:lol: pa o tome ja govorim. on moze donositi zakljucke na osnovu ovog filma, ali to nije nesto novo, nekakvo otkrovenje, nekakva jacina koju mi pokusava poslati. to je nista drugo do lazna i vec mnogo puta prezvakana retorika.. a to sto nekakve stvari "imaju smisla" pa jesam rekao da ti iz svakog filmskog lika mozes izvuci 10 lica. daj ljudi opustite se malo, pravite od obicnog filma filozofske rasprave...

Posted: 08 Jun 2008, 12:16
by dalibor
undying wrote:
elrania wrote:
undying wrote:sigurno necu pustiti the mist i izvlaciti zakljucke - ima masa kvalitetnijih filmova koji ukazuju na to ali na daleko bolji nacin.
pa to stoji, no svakome je dano na slobodu da na osnovu prezentiranog donosi zakljucke i otvara diskusije, ako osjeca da ima sto rec i na osnovu cega to potkrijepiti.
masa daleko boljih postoji, ali buduci da je ovo tocno odredeni topic, zbilja je nepotrebno upucivati na nesto lijevo. ako knjizevni teoreticari smatraju relevantnim zasnivati studije nad time koji su elementi i kako prisutni u DIESELOVIM reklamama, nadovezujuci se pritom na teorije strukturalizma, dekonstrukcije, naratologije...ne vidim zasto se ne bi mogla otvorti i ovakva jednostavna rasprava koja zacudo cak i ima smisla.
ako dalibora veseli stvaranje teorija, ima puno pravo to raditi. bar nesto konstruktivno za razliku od prethodnih pljuvanja filma i vrijedanja jedni drugih.
:lol: pa o tome ja govorim. on moze donositi zakljucke na osnovu ovog filma, ali to nije nesto novo, nekakvo otkrovenje, nekakva jacina koju mi pokusava poslati. to je nista drugo do lazna i vec mnogo puta prezvakana retorika.. a to sto nekakve stvari "imaju smisla" pa jesam rekao da ti iz svakog filmskog lika mozes izvuci 10 lica. daj ljudi opustite se malo, pravite od obicnog filma filozofske rasprave...
ako autoru i nije bio cilj postići neku dubinu, mene je ipak film potaknuo na razmišljanje, i nemam razloga ne reći svoje mišljenje. 8)

Posted: 08 Jun 2008, 12:19
by dalibor
elrania wrote: ako dalibora veseli stvaranje teorija, ima puno pravo to raditi. bar nesto konstruktivno za razliku od prethodnih pljuvanja filma i vrijedanja jedni drugih.
tek sad sam skužio kako sam grozan nick uzeo :lol: :lol: :lol:
mislim da sam se na brzinu registrirao, pa mi se nije dalo smišljati.
možda sam negdje žurio.