Silent Hill: Revelation 3D (2012)

Mjesto za horore iz novog milenija.
sandi

Post by sandi » 16 Sep 2009, 16:58

pa film je cist dobar!likovi su bas jezivi...pogotovo onaj domar kada izgmiže iz wc-a,pa medicinske sestre,prica sama po sebi drzi vodu...neznam zasto se nekima film ne svida,ali ja sam bas uzivao...i ako dvojka bude upola kao i jedinica kod mene prolazi...
Jebem skoro svaki dan...skoro jučer, skoro prekjučer...

elrania

Post by elrania » 16 Sep 2009, 19:19

Deimos wrote:isuse, jel tko tu gledao jedinicu? samo loša kopije odlične igre, tak da se ne nadam previše
nisam nikada igrala, al mi je film dosta bezveze. onaj dio kad zena dode u grad je ok, isto kao i prvih 20ak minuta posvecenih na razvijanje radnje, ali vrhunac je zbilja los.

boyko

Post by boyko » 16 Sep 2009, 19:33

elrania wrote:
Deimos wrote:isuse, jel tko tu gledao jedinicu? samo loša kopije odlične igre, tak da se ne nadam previše
nisam nikada igrala, al mi je film dosta bezveze. onaj dio kad zena dode u grad je ok, isto kao i prvih 20ak minuta posvecenih na razvijanje radnje, ali vrhunac je zbilja los.
vjerojatno ti je zato i bezveze.da si igrala mislim da bi filma sasvim drugačije doživjela :)
''Ne biste li radije da vas, kada umrete, pojedu vaši rođaci nego crvi?''

elrania

Post by elrania » 16 Sep 2009, 20:16

hmh... nastojim gledati to dvoje ko zasebne cjeline i film zbilja nije nista posebno. kazem, uvod je ok, al postane zamorno s vremenom.
igru nisam igrala, al se frend potrudio da me uputi pa znam vise manje u cem je rijec, nagledah se filmica, slika ovo ono, no to mi ne cini film nista boljim...
a obicno bi trebalo biti suprotno, ne? fanovi igara/knjiga budu vecinom razocarani video-adaptacijom.

anyhow, pogledat cu dvojku kad izade.

Asfodel

Post by Asfodel » 16 Sep 2009, 20:19

Ostao u doobrom sjećanju unatoč bezveznoj drugoj polovici. Nisam igrala.

:D

boyko

Post by boyko » 16 Sep 2009, 22:19

elrania wrote:hmh... nastojim gledati to dvoje ko zasebne cjeline i film zbilja nije nista posebno. kazem, uvod je ok, al postane zamorno s vremenom.
igru nisam igrala, al se frend potrudio da me uputi pa znam vise manje u cem je rijec, nagledah se filmica, slika ovo ono, no to mi ne cini film nista boljim...
a obicno bi trebalo biti suprotno, ne? fanovi igara/knjiga budu vecinom razocarani video-adaptacijom.

anyhow, pogledat cu dvojku kad izade.
a ne znam,ovisi kak kod koga.ja sam super zadovoljan filmom.dobro malo su na kraju promjenili priču(ona scena u crkvi s bodljikavom žicoma),al sve u svemu ja prezadovoljan :)

DeadFish

Post by DeadFish » 19 Sep 2009, 09:48

Slazem se , Silent Hill je jedan od daleko najboljih Videogame adaptacija. za loše samo pogledajte dijela uwe bolla ili resident Evilove (osim 1nice)
Makar je priča malo promijenjena ostao je glavni motiv silent hilla koji je njegova atmosfera ^^

juriel

Post by juriel » 21 Sep 2009, 09:40

Meni jedinica nije bila loša unatoč lošoj glumi, ali atmosfera je fantastična!
[url=http://www.phpbb.com/][img]http://i236.photobucket.com/albums/ff109/zombigrrl/SHEKicksA.gif[/img][/url].

dr mladjo

Post by dr mladjo » 21 Sep 2009, 09:59

DeadFish wrote:Slazem se , Silent Hill je jedan od daleko najboljih Videogame adaptacija. za loše samo pogledajte dijela uwe bolla ili resident Evilove (osim 1nice)
Makar je priča malo promijenjena ostao je glavni motiv silent hilla koji je njegova atmosfera ^^
bilo bi malo teže prikazat cijelu onu priču SH u tako kratkom vremenu(film ne može imat više krajeva kao igra)sjeti se samo good+ i bad endinga..
http://www.imdb.com/user/ur4554045/ratings

MADMalice

Post by MADMalice » 22 Oct 2009, 12:03

Jedinica ima milion mana.
Od dobre ideje začinjene fantasticnom igricom napravili su lakrdiju.
Samo se nadati mozemo da ce nastavak biti barem malo strasniji.

boyko

Post by boyko » 25 Nov 2009, 18:31

promo posteri

The second installment of the Silent Hill series leads an egocentric and fame driven Cincinnati journalist, author, and television personality named Darren Cartland, into Charleston, West Virginia, to work on a documentary about the nearby abandoned mining-turned-resort town of Silent Hill. He finds himself trapped inside of a rapidly closing, and shape shifting shopping mall with a mysterious young woman named Kara. The exits are mysteriously blocked with impenetrable, seemingly organic, mesh gates and a series of disturbing noises and muffled voices from an unknown section of the mall, first lead the two to face each other, and then sheer unimaginable terror. During the second act of the film, the transformed shopping mall acts as a gateway and forces Kara and Darren deep into the town of Silent Hill itself, in the search of Kara's true identity. Darren quickly learns that there is more to her past than she is letting on, and the town itself is holding a longstanding secret, forcing it to take on a life of its own, beyond any imaginings of a scorned child, and more like the power of a long dormant, now awakened malevolent force. One that will make them both confront what they for so long buried in the recesses of their subconscious minds, separately or together.
snimanje počinje u proljeće 2010.

sandi

Post by sandi » 25 Nov 2009, 18:45

neznam zast' se svi zale...meni je ovo najbolja filmska adaptacija neke igre...atmosfera mi je za 10,efekti stvarno ok...a tek kad sirena zasvira...uuuuuh
Jebem skoro svaki dan...skoro jučer, skoro prekjučer...

boyko

Post by boyko » 25 Nov 2009, 18:51

sandi wrote:neznam zast' se svi zale...meni je ovo najbolja filmska adaptacija neke igre...atmosfera mi je za 10,efekti stvarno ok...a tek kad sirena zasvira...uuuuuh
definitivno se slažem!
sad kak si spomenul ovo sa sirenom,odma sam se nabrijal na gledanje! 8)

A$H

Post by A$H » 27 Nov 2009, 13:05

The planned sequel suffered a “hiccup” after screenwriter Roger Avary was sentenced to one-year in jail for his involvement in a 2008 fatal car crash. Producer Don Carmody told Shock in an exclusive interview, “We’re just debating whether we can wait for [Roger]. He’s writing the script for sure.”

Actress Radha Mitchell has voiced interest in starring again, but director Christophe Gans will not be returning as Carmody plans to make the franchise more accessible to newer fans.

“I think we need to make it a little more accessible to the movie-going public. Silent Hill is not a blockbuster game like Resident Evil or the other games out there. It’s a connoisseurs’ game. It has its own, rabid fan base. They’re not cheap, these things. You have to appeal not only to the gamers, you have to appeal to a wider audience. So we have to get some story in there that helps explain a bit more. I think that’s all happening. Of course, [the story] is going to happen years later and the main character - without giving too much away - is much older and representative to the movie-going public which is in that age group.”
It's A Bird... It's A Plane... It's SUPERA$H!!

boyko

Post by boyko » 27 Nov 2009, 14:03

A$H wrote:
I think we need to make it a little more accessible to the movie-going public. Silent Hill is not a blockbuster game like Resident Evil or the other games out there. It’s a connoisseurs’ game. It has its own, rabid fan base. They’re not cheap, these things. You have to appeal not only to the gamers, you have to appeal to a wider audience. So we have to get some story in there that helps explain a bit more. I think that’s all happening. Of course, [the story] is going to happen years later and the main character - without giving too much away - is much older and representative to the movie-going public which is in that age group.”
ne znam zakaj al nekak mi se ova rećenica ne sviđa...