Koliko ljubomore ajme
Super, onda ne komentiraj i zagađuj temu
Koliko ljubomore ajme
Evo baš sam prducnuo na temu i zagadio juMichel wrote: ↑10 Jun 2023, 22:25Koliko ljubomore ajme
Super, onda ne komentiraj i zagađuj temu
Live izvlačenje... To ti tvoja seljanka izvlačila?Michel wrote: ↑10 Jun 2023, 23:26Bilo je opet live izvlačenje i za idući horor izvučen je The Devil Rides Out (1968) koji sam zadnji put gledao prije 11 godina viewtopic.php?f=2&t=66&p=319862&hilit=D ... ut#p319862 i ocijenio sa visokom ocjenom ali tad sam bio malo darežljiviji pa ćemo vidjeti kako će biti danas.
Znači koliko lik živi u nekoj svojoj iluziji to nisu istinejohn_constantine wrote: ↑11 Jun 2023, 09:01Live izvlačenje... To ti tvoja seljanka izvlačila?Michel wrote: ↑10 Jun 2023, 23:26Bilo je opet live izvlačenje i za idući horor izvučen je The Devil Rides Out (1968) koji sam zadnji put gledao prije 11 godina viewtopic.php?f=2&t=66&p=319862&hilit=D ... ut#p319862 i ocijenio sa visokom ocjenom ali tad sam bio malo darežljiviji pa ćemo vidjeti kako će biti danas.
Humor...? Prije, umor.
Izvučen je novi, a to je Cemetery Man (1994) aka Dellamorte Dellamore moja recenzija prije 10 godina https://www.horrorhr.com/tamnica/viewto ... re#p336659 sad ćemo vidjeti nakon tako dugo vremena jel i dalje zaslužuje tako visoku ocjenu.1. The Evil Dead (1981) - 7.8/10 https://www.horrorhr.com/tamnica/viewto ... 30#p379076
2. 28 Days Later (2002) - 7.6/10 viewtopic.php?f=4&t=3234&start=30#p379144
3. The Host (2006) - 7.5/10 viewtopic.php?f=3&t=75&start=60#p379082
4. The Devil Rides Out (1968) - 7.4/10 viewtopic.php?f=4&t=9893#p379127
Ne stignem
Izvučen je novi, a to je Cemetery Man (1994) aka Dellamorte Dellamore moja recenzija prije 10 godina https://www.horrorhr.com/tamnica/viewto ... re#p336659 sad ćemo vidjeti nakon tako dugo vremena jel i dalje zaslužuje tako visoku ocjenu.1. The Evil Dead (1981) - 7.8/10 https://www.horrorhr.com/tamnica/viewto ... 30#p379076
2. 28 Days Later (2002) - 7.6/10 viewtopic.php?f=4&t=3234&start=30#p379144
3. The Host (2006) - 7.5/10 viewtopic.php?f=3&t=75&start=60#p379082
4. The Devil Rides Out (1968) - 7.4/10 viewtopic.php?f=4&t=9893#p379127
Leopard Man i Cat People od Jacques Tourneur isto nisu tu. Jedino od tog legendarnog horor redatelja imam Night of the Demons iz 1957. godine. Evo pročitaj moje kriterije pa nema Friday 13th, Candymana, Child's Play i mnogih drugih poznatih jer ne zadovoljavaju kriterije.dr_gonzo wrote: ↑13 Jun 2023, 22:49A gdje su horoci iz 1940-tih?
Dr. Jekyll and Mr. Hyde
King of the Zombies
The Wolf Man
Frankenstein Meets the Wolf Man
I Walked with a Zombie
Revenge of the Zombies
House of Frankenstein
The Uninvited
The Body Snatcher
Dead of Night
House of Dracula
Zombies on Broadway
The Beast with Five Fingers
Valley of the Zombies
Abbott and Costello Meet Frankenstein
Zato smatram da će moja lista biti najbliže objektivnosti jer ako pogledaš sve horor liste ikada, uvijek su tu najpoznatiji horori, nitko nema muda izbaciti Petak 13., Candyman, Child's Play jer su previše popularni i kultni a eto kod mene je kriterij minimalna 7.4 ocjena a ovi je ne zadovoljavaju. S tim da sam htio samo napraviti top listu 100 filmova, a na kraju će ih biti 177Kao što vidite ispali su neki klasici kao Friday 13th, Child's Play, Candyman... Znam, znam, pitate se kako nije bilo mjesta među toliko filmova. Pa kao što sam napisao, granica je da film kod mene ima ocjenu barem 7.4 za neke imam to zapisano a za neke odokativno. Friday 13th mi je uvijek bio zabavan slasher serijal ali niti jednom filmu nisam dao ni sedmicu, a kamoli nešto više. Najviše mislim 6.5 što ne znači da nisam uživao. Ista stvar sa Child's Play. Candyman recimo dao sam mu 7/10 https://www.horrorhr.com/tamnica/viewto ... 92#p345357 ali eto nije dovoljno da upade i ovako je previše filmova koliko ih se nakupilo nisam tako zamišljao ali eto što je tu je. Nema sad natrag