onda znači izbjegava se...Vermillion wrote:Meni je bio dobar ako volis filmove koji su debilana u stilu pink panther ili kung powjohn_constantine wrote:Zar je Your Highness na kraju tako loš?
Najbolji i najgori filmovi koje ste gledali u 2011 godini...
- john_constantine
- Posts: 27523
- Joined: 06 Oct 2006, 17:25
Re: Najbolji i najgori filmovi koje ste gledali u 2011 godin
Michel puši karu.
- Vermillion
- Posts: 206
- Joined: 15 Oct 2009, 02:18
Re: Najbolji i najgori filmovi koje ste gledali u 2011 godin
Ovo su najlošiji koje sam gledao 2011....
1.Hatchet (za ovaj znam da cete mi je*** majku ali bas me briga)
2.Drive Angry
3.Bereavement
I najgori horror koji sam ikad u zivotu gledao je Evil's City 2006 - to smeće ne zasluzuje bit na IDMB-u!!!! Čak i film u kojem sam ja imao sporednu ulogu ima svoj IMDB page ali ovo STVARNO NE ZASLUZUJE!!!!!!!!!
1.Hatchet (za ovaj znam da cete mi je*** majku ali bas me briga)
2.Drive Angry
3.Bereavement
I najgori horror koji sam ikad u zivotu gledao je Evil's City 2006 - to smeće ne zasluzuje bit na IDMB-u!!!! Čak i film u kojem sam ja imao sporednu ulogu ima svoj IMDB page ali ovo STVARNO NE ZASLUZUJE!!!!!!!!!
- Dragonrage
- Posts: 8424
- Joined: 06 Oct 2006, 09:44
- Location: Zagreb
- Contact:
Re: Najbolji i najgori filmovi koje ste gledali u 2011 godin
Evo sam malim zakašnjenjem moja lista najboljih naslova iz 2011...
http://filmovisruba.wordpress.com/2012/ ... ragonrage/
http://filmovisruba.wordpress.com/2012/ ... ragonrage/
- Josef K
- Posts: 4829
- Joined: 26 Mar 2008, 19:39
Re: Najbolji i najgori filmovi koje ste gledali u 2011 godin
Damn! Sad moram pogledat Unknown prije nego svoju zaključam.Dragonrage wrote:Evo sam malim zakašnjenjem moja lista najboljih naslova iz 2011...
http://filmovisruba.wordpress.com/2012/ ... ragonrage/
- Dragonrage
- Posts: 8424
- Joined: 06 Oct 2006, 09:44
- Location: Zagreb
- Contact:
Re: Najbolji i najgori filmovi koje ste gledali u 2011 godin
Well...give it a shoot...meni se vraški svidio. Više nego Taken...
- HorrorHR
- Site Admin
- Posts: 15352
- Joined: 02 Oct 2006, 22:58
- Location: Sci-Fi Channel
Re: Najbolji i najgori filmovi koje ste gledali u 2011 godin
pas mater, ja sam mislio da sam jedini u hrvatskoj tko je ovo gledaoVermillion wrote:I najgori horror koji sam ikad u zivotu gledao je Evil's City 2006 - to smeće ne zasluzuje bit na IDMB-u!!!! Čak i film u kojem sam ja imao sporednu ulogu ima svoj IMDB page ali ovo STVARNO NE ZASLUZUJE!!!!!!!!!
http://www.horrorhr.com/evils-city-2005/
- jigsaw
- Posts: 5458
- Joined: 30 Dec 2006, 00:08
- Josef K
- Posts: 4829
- Joined: 26 Mar 2008, 19:39
Re: Najbolji i najgori filmovi koje ste gledali u 2011 godin
Najbolji
1. The Artist
2. Shame
3. Melancholia
4. Extremely Loud & Incredibly Close
5. The Tree of Life
6. A Separation
7. Midnight in Paris
8. Torinski konj
9. Megan Is Missing
10. Harry Potter and the Deathly Hallows: Part 2
*Kotlovina*
Megan Is Missing je možda uljez na listi, ali taj film mi je definitivno obilježio godinu što se tiče hororaca i neke scene nikad neću zaboravit, što za sve ostale navedene ne mogu reć. Također, Herija jednostavno nisam mogao izostavit
Najgori
1. Hangover 2
2. The Adjustment Bureau
3. Paranormal Activity 3
4. Thor
5. The Rite
6. The Art of Getting By
7. I'm Still Here
8. Rubber
9. Šišanje
10. Apollo 18
*Mrak*
Kotlovina je naš najbolji godine, Mrak najgori po meni.
Najbolji imaju poredak, ali najgori su jednaka sranja tak da nije ni bitan redosljed. Možda je Thor najbolji od njih, al nebitno.
1. The Artist
2. Shame
3. Melancholia
4. Extremely Loud & Incredibly Close
5. The Tree of Life
6. A Separation
7. Midnight in Paris
8. Torinski konj
9. Megan Is Missing
10. Harry Potter and the Deathly Hallows: Part 2
*Kotlovina*
Megan Is Missing je možda uljez na listi, ali taj film mi je definitivno obilježio godinu što se tiče hororaca i neke scene nikad neću zaboravit, što za sve ostale navedene ne mogu reć. Također, Herija jednostavno nisam mogao izostavit
Najgori
1. Hangover 2
2. The Adjustment Bureau
3. Paranormal Activity 3
4. Thor
5. The Rite
6. The Art of Getting By
7. I'm Still Here
8. Rubber
9. Šišanje
10. Apollo 18
*Mrak*
Kotlovina je naš najbolji godine, Mrak najgori po meni.
Najbolji imaju poredak, ali najgori su jednaka sranja tak da nije ni bitan redosljed. Možda je Thor najbolji od njih, al nebitno.
- dragonheart
- Posts: 754
- Joined: 12 Dec 2006, 13:48
Re: Najbolji i najgori filmovi koje ste gledali u 2011 godin
Sa zakašnjenjem heheheh :
NAJBOLJI :
1. Super 8
2. X-Men : First Class
3. Drive
4. Real Steel
5. Conan The Barbarian
6. Rise of the Planet of the Apes (2011) - (Makar me totalno podsjeća na "Splice")
7. Sherlock Holmes: A Game of Shadows (2011)
8. Fast Five
9. The Green Hornet
10. Captain America: The First Avenger (2011)
NAJGORI :
1. Attack The Block
2. Fright Night
3. Horrible Bosses
4. Hangover 2
5. Catch 44
6. Shark Night
7. Beastly
8. Spy Kids: All the Time in the World in 4D (2011)
9. The Resident
10. I Am Number Four
Top 5 Najboljih DTV filmova godine :
1. The Scorpion King 3
2. Bunraku
3. Assassination Games
4. Never Back Down 2
5. Bloodrayne 3
Top 5 Najgorih DTV filmova godine :
1. Tactical Force
2. In the Name of the King: Two Worlds (2011)
3. Age Of The Dragons
4. Hatchet 2
5. Knock Out
I poslužit ću se tarantinovom ljestvicom za sljedeće filmove :
Top 5 Nice Try :
1. Dylan Dog Dead Of Night
2. Elephant White
3. Empire of Assassins (2011)
4. Orcs
5. Chillerama
To je to otprilike )))
NAJBOLJI :
1. Super 8
2. X-Men : First Class
3. Drive
4. Real Steel
5. Conan The Barbarian
6. Rise of the Planet of the Apes (2011) - (Makar me totalno podsjeća na "Splice")
7. Sherlock Holmes: A Game of Shadows (2011)
8. Fast Five
9. The Green Hornet
10. Captain America: The First Avenger (2011)
NAJGORI :
1. Attack The Block
2. Fright Night
3. Horrible Bosses
4. Hangover 2
5. Catch 44
6. Shark Night
7. Beastly
8. Spy Kids: All the Time in the World in 4D (2011)
9. The Resident
10. I Am Number Four
Top 5 Najboljih DTV filmova godine :
1. The Scorpion King 3
2. Bunraku
3. Assassination Games
4. Never Back Down 2
5. Bloodrayne 3
Top 5 Najgorih DTV filmova godine :
1. Tactical Force
2. In the Name of the King: Two Worlds (2011)
3. Age Of The Dragons
4. Hatchet 2
5. Knock Out
I poslužit ću se tarantinovom ljestvicom za sljedeće filmove :
Top 5 Nice Try :
1. Dylan Dog Dead Of Night
2. Elephant White
3. Empire of Assassins (2011)
4. Orcs
5. Chillerama
To je to otprilike )))
It's not who I am underneath...
...but what I do that defines me.
http://dragonheart.blog.hr/
...but what I do that defines me.
http://dragonheart.blog.hr/
- Josef K
- Posts: 4829
- Joined: 26 Mar 2008, 19:39
Re: Najbolji i najgori filmovi koje ste gledali u 2011 godin
Nice Try predobro
- dragonheart
- Posts: 754
- Joined: 12 Dec 2006, 13:48
Re: Najbolji i najgori filmovi koje ste gledali u 2011 godin
Zadro wrote:Nice Try predobro
It's not who I am underneath...
...but what I do that defines me.
http://dragonheart.blog.hr/
...but what I do that defines me.
http://dragonheart.blog.hr/