Top 5
- Aryx
- Posts: 7612
- Joined: 12 Oct 2006, 20:46
- Location: Zagreb
Top 5
Aj probajte staviti tu svojih 5 najboljih filmova, znam da je to skoro pa nemoguce ali probajte se odluciti
1. OLDBOY http://www.youtube.com/watch?v=YLn1y9v6yno
Ovo je definitvno jedan od najboljih filmova koje sam ikada imao prilike gledati, jednostavno savrseno na svim razinama. Ovaj film mogu u bilo kojem trenutku ponovo gledati.
Prica se vrti oko glavnog lika koji biva otet te zatvoren na 15 godina u jednom stanu bez kontakta s vanjskim svijetom. Sve sto je da mu je netko ubio zenu te da je on glavni suspect.
Kada sam prvi puta gledao film bio sam tolko zadivljen breathtaking kadrovima, i pricom da sam morao sljedece jutro ponovo ga pogledati samo da bi se mogao vise skoncentrirati na glumu i glazbu, te sam opet bio pre zadivljen.
Chan-Wook Park-ov zadnji nastavak u takozvanoj Vengeance trilogiji ( Sympathy For Mr. Vengeance, Sympathy For Lady Vengeance, Oldboy ) trilerdrama koja jako podsjeca na grcke tragedije ( koji su gledali znaju o cemu pricam ). Min-sik Choi kao Dae-su Oh je odradio fenomelana posao. Neznam koji drugi glumac bi mogao tako dobro okarakterizirati emocije kroz koje je on prolazio... Ovaj film preporucam svima koju su open minded te ne gledaju previse kriticki na film, sigurno necete biti razocarani.
mogao bi cijeli dan pisati o ovome filmu ali jos 4 filma su tu pa da ne duljim...
2. Fight Club
Svi vec gledali, nemam sta za napisati ...
3. Save The Green Planet http://www.youtube.com/watch?v=3NLbDgyMusk
Ovaj Juzno Korejski spoj drame, komedije, akcije, trilera, sf i jos par zanrova je film koji me je oborio s nogu, jednostavno nesto presavrseno.
Prica prati Byeong-gu-a koji je uvjeren da mora spasiti planetu od aliena, te otima jenog poslovnog covijeka za kojeg je uvjeren da je alien... ovo je najkrace sta mogu reci a da ne pokvarim film. Film je vrijedan gledanja i zasigurno nece nikoga ostaviti ravnodusnim.
4. Hero
Mozda vizualno najljepsi film koji sam imao prilike pogledati. Vecina vas ga je sigurno gledala.
5. Bad Taste i Brain Dead http://www.youtube.com/watch?v=9Tw8pA-nZRk http://www.youtube.com/watch?v=iesHOrML ... ed&search=
Morao sam staviti ova 2 filma zajedno jer su mi to mozda 2 najzabavnija kultna filma koje sam ikada gledao. To su jos bili dani Peter Jacksona dok je radio dobre B-filmove a one ova smeca od king konga i lotra kaj danas radi...
Ima tu jos jako jako puno filmova ali kako je samo 5 za ove sam se odlucio ...
1. OLDBOY http://www.youtube.com/watch?v=YLn1y9v6yno
Ovo je definitvno jedan od najboljih filmova koje sam ikada imao prilike gledati, jednostavno savrseno na svim razinama. Ovaj film mogu u bilo kojem trenutku ponovo gledati.
Prica se vrti oko glavnog lika koji biva otet te zatvoren na 15 godina u jednom stanu bez kontakta s vanjskim svijetom. Sve sto je da mu je netko ubio zenu te da je on glavni suspect.
Kada sam prvi puta gledao film bio sam tolko zadivljen breathtaking kadrovima, i pricom da sam morao sljedece jutro ponovo ga pogledati samo da bi se mogao vise skoncentrirati na glumu i glazbu, te sam opet bio pre zadivljen.
Chan-Wook Park-ov zadnji nastavak u takozvanoj Vengeance trilogiji ( Sympathy For Mr. Vengeance, Sympathy For Lady Vengeance, Oldboy ) trilerdrama koja jako podsjeca na grcke tragedije ( koji su gledali znaju o cemu pricam ). Min-sik Choi kao Dae-su Oh je odradio fenomelana posao. Neznam koji drugi glumac bi mogao tako dobro okarakterizirati emocije kroz koje je on prolazio... Ovaj film preporucam svima koju su open minded te ne gledaju previse kriticki na film, sigurno necete biti razocarani.
mogao bi cijeli dan pisati o ovome filmu ali jos 4 filma su tu pa da ne duljim...
2. Fight Club
Svi vec gledali, nemam sta za napisati ...
3. Save The Green Planet http://www.youtube.com/watch?v=3NLbDgyMusk
Ovaj Juzno Korejski spoj drame, komedije, akcije, trilera, sf i jos par zanrova je film koji me je oborio s nogu, jednostavno nesto presavrseno.
Prica prati Byeong-gu-a koji je uvjeren da mora spasiti planetu od aliena, te otima jenog poslovnog covijeka za kojeg je uvjeren da je alien... ovo je najkrace sta mogu reci a da ne pokvarim film. Film je vrijedan gledanja i zasigurno nece nikoga ostaviti ravnodusnim.
4. Hero
Mozda vizualno najljepsi film koji sam imao prilike pogledati. Vecina vas ga je sigurno gledala.
5. Bad Taste i Brain Dead http://www.youtube.com/watch?v=9Tw8pA-nZRk http://www.youtube.com/watch?v=iesHOrML ... ed&search=
Morao sam staviti ova 2 filma zajedno jer su mi to mozda 2 najzabavnija kultna filma koje sam ikada gledao. To su jos bili dani Peter Jacksona dok je radio dobre B-filmove a one ova smeca od king konga i lotra kaj danas radi...
Ima tu jos jako jako puno filmova ali kako je samo 5 za ove sam se odlucio ...
There is nothing on earth half so terrifying as a truly just man.
[url=http://www.youtube.com/watch?v=staa4QvuFRI&feature=related]ASOIAF[/url]
[url=http://www.youtube.com/watch?v=staa4QvuFRI&feature=related]ASOIAF[/url]
-
- Posts: 1185
- Joined: 25 Feb 2007, 01:10
- Location: Sarajevo
eh lista mi se mijenja kako starim sada ponekad naletim na nekom forumu listu od prije godinu dvije... i izgledala je vako nekromantik,zombi holocaust, canibal holocaust...
pa prije pet godina recimo... KUM, ALIEN, DIPLOMAC, Bladerunner TAXIDRIVER
sada ne bih mogao izdvojiti najbolje filmove
recimo 10/10 u mome DIVX katalogu dobili su
Throne of Blood
Annie Hall
Trois Couleurs:Bleu
Hitlerjunge Salomon
Cube
Amadeus
Solaris
Return of the living dead
Suspiria
The Man Who Shot Liberty Valance
All about Eve
Tenant
Come and See
Chungking Express
3 iron
i tako dalje
u posljednje vrijeme nisam dao 10/10
mozda jedino filmu HEROJ ali nisam biljezio ocjene za filmove koje sam pogledao na DVDu
ali dosta azijskih filmova je dobilo 9/10 u posljednje vrijeme... koreja HK JAPAN kitano park duk wong
citavi nizovi filmova istog rezisera dobivaju dobre ocjene...
proljece ljeto jesen zima proljece... SJAJAN film ali mu dao 9/10
sada ne bih mogao napraviti listu 5 filmova...
kad bih stavljao azijate morao bih izbaciti takistu a kada bih stavio trevisa morao bih izbaciti nekromantika a gdje su mjesta za ostala remek djela
pa prije pet godina recimo... KUM, ALIEN, DIPLOMAC, Bladerunner TAXIDRIVER
sada ne bih mogao izdvojiti najbolje filmove
recimo 10/10 u mome DIVX katalogu dobili su
Throne of Blood
Annie Hall
Trois Couleurs:Bleu
Hitlerjunge Salomon
Cube
Amadeus
Solaris
Return of the living dead
Suspiria
The Man Who Shot Liberty Valance
All about Eve
Tenant
Come and See
Chungking Express
3 iron
i tako dalje
u posljednje vrijeme nisam dao 10/10
mozda jedino filmu HEROJ ali nisam biljezio ocjene za filmove koje sam pogledao na DVDu
ali dosta azijskih filmova je dobilo 9/10 u posljednje vrijeme... koreja HK JAPAN kitano park duk wong
citavi nizovi filmova istog rezisera dobivaju dobre ocjene...
proljece ljeto jesen zima proljece... SJAJAN film ali mu dao 9/10
sada ne bih mogao napraviti listu 5 filmova...
kad bih stavljao azijate morao bih izbaciti takistu a kada bih stavio trevisa morao bih izbaciti nekromantika a gdje su mjesta za ostala remek djela
www.lasetta.net :axe:
- Aryx
- Posts: 7612
- Joined: 12 Oct 2006, 20:46
- Location: Zagreb
a gle ja isto imam takav problem ali sam onak malo razmislio i stavio trenutnu listu top 5Truba wrote:eh lista mi se mijenja kako starim sada ponekad naletim na nekom forumu listu od prije godinu dvije... i izgledala je vako nekromantik,zombi holocaust, canibal holocaust...
pa prije pet godina recimo... KUM, ALIEN, DIPLOMAC, Bladerunner TAXIDRIVER
sada ne bih mogao izdvojiti najbolje filmove
recimo 10/10 u mome DIVX katalogu dobili su
Throne of Blood
Annie Hall
Trois Couleurs:Bleu
Hitlerjunge Salomon
Cube
Amadeus
Solaris
Return of the living dead
Suspiria
The Man Who Shot Liberty Valance
All about Eve
Tenant
Come and See
Chungking Express
3 iron
i tako dalje
u posljednje vrijeme nisam dao 10/10
mozda jedino filmu HEROJ ali nisam biljezio ocjene za filmove koje sam pogledao na DVDu
ali dosta azijskih filmova je dobilo 9/10 u posljednje vrijeme... koreja HK JAPAN kitano park duk wong
citavi nizovi filmova istog rezisera dobivaju dobre ocjene...
proljece ljeto jesen zima proljece... SJAJAN film ali mu dao 9/10
sada ne bih mogao napraviti listu 5 filmova...
kad bih stavljao azijate morao bih izbaciti takistu a kada bih stavio trevisa morao bih izbaciti nekromantika a gdje su mjesta za ostala remek djela
There is nothing on earth half so terrifying as a truly just man.
[url=http://www.youtube.com/watch?v=staa4QvuFRI&feature=related]ASOIAF[/url]
[url=http://www.youtube.com/watch?v=staa4QvuFRI&feature=related]ASOIAF[/url]
- john_constantine
- Posts: 27523
- Joined: 06 Oct 2006, 17:25
Hm...
1.Evil dead 2
2.Braindead
3.Kill Bill
4.Fist of fury
5.Assault of precinst 13
ma zapravo osim, ova prva tri, nemam baš točno najbolje filmove, pa samo stavim omiljene.
He, otkad sam nabavio DVD Kill Bill, svaku večer sam po jedanput gledao onu scenu u restoranu, kada curi odreže ruku, glazba, krv, nasilje. Samo jedino nervira blesava crno bijela boja.
1.Evil dead 2
2.Braindead
3.Kill Bill
4.Fist of fury
5.Assault of precinst 13
ma zapravo osim, ova prva tri, nemam baš točno najbolje filmove, pa samo stavim omiljene.
He, otkad sam nabavio DVD Kill Bill, svaku večer sam po jedanput gledao onu scenu u restoranu, kada curi odreže ruku, glazba, krv, nasilje. Samo jedino nervira blesava crno bijela boja.
Michel puši karu.
- Mairosu
- Posts: 866
- Joined: 03 Oct 2006, 22:00
- Location: Ministarstvo za istrazivanje ruda i gubljenje vremena
- Contact:
- horkolerbus
- Posts: 978
- Joined: 16 Jan 2007, 12:34
- Location: Silent Hill
- Contact:
- john_constantine
- Posts: 27523
- Joined: 06 Oct 2006, 17:25
john_constantine wrote:Hm...
1.Evil dead 2
zato jer je prvi horor koji sam gledao u društvu, kasnije s jezom gledao na VHS - u i kasnije postao strastveni ljubitelj tog filma i Brucea Campbella (čak sam bio totalno uvjeren da je on glumio u Darkmanu i razočarao se kada je bila samo cameo uloga). A i danas još uvijek volim taj prejebeni film, od hrpe uvrnutih scena do zabave.
2.Braindead - hm, da je ovo bio prvi film koji sam gledao prije evil dead 2, onda bi mi taj bio najbolji film, ali ovako se mora zadovoljiti drugim mjestom. Hrpa originalnog crnog humora, kreature, zombiji, makljaža, kung fu svećenik...
3.Kill Bill - He, otkad sam nabavio DVD Kill Bill, svaku večer sam po jedanput gledao onu scenu u restoranu, kada curi odreže ruku, glazba, krv, nasilje. Samo jedino nervira blesava crno bijela boja.
4.Fist of fury - Bruce Lee, nema tu ono njegovih najjačih izraza lica kao u Enter of dragon, ali vrhunska scena razaranja grkljana ruskom hrvaču.
5.Hm, tu stavim Undead - prejebeno cool film, akcija, krv, zombiji, australija, plava pozadina, miješanje različitih tema, prejebni završetak, originalni humor.
Michel puši karu.
- horkolerbus
- Posts: 978
- Joined: 16 Jan 2007, 12:34
- Location: Silent Hill
- Contact:
1. predator --- najzanimljiviji lik u svim filmovima,ideja orginalna,vanzemaljac prikazan u punom sjaju,,oprema koju nosi sta radi i izvodi ,svidja mi se i alien ali on je tih i prospe ti samo mozak sa onom glavicom iz ustiju,dok predator se krece veoma mudro i ubija na dosta bolje nacine,mogu pricati o predatoru jos ali da ne smaram,,
2. hellraiser mislim sta reci cenobity i taj terror koji izvode je fenomenalan
3. freddy je faca ,sem sto je zanimljiv u svakom delu je pun energije i non stop izvodi trikove i reci npr. you got a body but i got a brain ili you got a power i got the souls
4. prophecy veoma sam privrzen Bogu i verujem u andjele ta borba je po meni kao i istinita,svaki film ima stalno neku mracnu pricu i otkrivanje ,,sto me vuce da gledam sve vise,ali ovi poslednji delovi su zatajili
5. children iof the corn ,,,original american sickness ,,ideja i opet kao neka sekta koja je protiv Boga,zrtvovanja.nije klasican horror serijal,barem ja tako vidim
naravno ima tu filmova koji su meni jos dobri kao ovi iznad ali ovi mi prvi upadaju u glavu
volim ja i vampire,vukodlaee itd. razne monstrume ali takvi filmovi izlaze skoro svaki dan i vise mi je dosadno da pomislim na tako nesto,a od danasnjeg dracule napravise elvis prislija
2. hellraiser mislim sta reci cenobity i taj terror koji izvode je fenomenalan
3. freddy je faca ,sem sto je zanimljiv u svakom delu je pun energije i non stop izvodi trikove i reci npr. you got a body but i got a brain ili you got a power i got the souls
4. prophecy veoma sam privrzen Bogu i verujem u andjele ta borba je po meni kao i istinita,svaki film ima stalno neku mracnu pricu i otkrivanje ,,sto me vuce da gledam sve vise,ali ovi poslednji delovi su zatajili
5. children iof the corn ,,,original american sickness ,,ideja i opet kao neka sekta koja je protiv Boga,zrtvovanja.nije klasican horror serijal,barem ja tako vidim
naravno ima tu filmova koji su meni jos dobri kao ovi iznad ali ovi mi prvi upadaju u glavu
volim ja i vampire,vukodlaee itd. razne monstrume ali takvi filmovi izlaze skoro svaki dan i vise mi je dosadno da pomislim na tako nesto,a od danasnjeg dracule napravise elvis prislija
- Freddy
- Posts: 1929
- Joined: 12 Feb 2007, 01:38
- Location: zagreb
1.shining-meni če uvjek taj film biti najbolji ma kolko ga puta pogledo...jack nickolson odlično odradio ulogu....a i jedan od najpoznatijih prizora ...hear'johny...ma legenda
2.freddy-mislim...ne trebam puno govoriti o tom filmu...tako domišljata ubojstva nema niko.....
to su prva 2 filma meni najdraža...a za 3,4,5 mjesto se ne mogu odlučiti pa evo ovak...evil dead2,the thing,wolf brothers,lord of rings,hellraiser,poltergeist..ima ih još da sad ne nabrajam
2.freddy-mislim...ne trebam puno govoriti o tom filmu...tako domišljata ubojstva nema niko.....
to su prva 2 filma meni najdraža...a za 3,4,5 mjesto se ne mogu odlučiti pa evo ovak...evil dead2,the thing,wolf brothers,lord of rings,hellraiser,poltergeist..ima ih još da sad ne nabrajam
You can kill a rapper, but not his music.
You can kill an actor but not his work.
You can kill a poet but not his poetry.
You can kill a Tupac but he'll live in our hearts forever.
Rest In Peace, PAC, Thug love 4 you...
You can kill an actor but not his work.
You can kill a poet but not his poetry.
You can kill a Tupac but he'll live in our hearts forever.
Rest In Peace, PAC, Thug love 4 you...
- dr_gonzo
- Posts: 6280
- Joined: 26 Nov 2006, 23:45
- Location: Šibenik, HRVATSKA
- Contact:
Evo redom:
SF
------------------------------------------
1. The Thing
2. Aliens
3. Predator
4. Blade Runner
5. Terminator II
Horror
------------------------------------------
1. Evil Dead II
2. Dawn of the Dead 78'
3. 28 Days Later
4. People Under the Stairs
5. Fright Night
Western
------------------------------------------
1. The Good, The Bad & The Ugly
2. Wild Bunch
3. Fistfull of Dollars
4. Duck, you sucker!
5. Little Big Man
Drama
------------------------------------------
1. Fear & Loathing in Las Vegas
2. Factotum
3. Oldboy
4. One Flew Over the Cuckoo's Nest
5. Boys
Komedija
-----------------------------------------
1. 'burbs
2. Stir Crazy
3. Non c'è due senza quattro
4. Friday After Next
5. Trading Places
Ratni
----------------------------------------
1. Saving Private Ryan
2. 12 Dozen
3. The Eagle Has Landed
4. Kelly Heroes
5. Das Boot
Povijesni
----------------------------------------
1. Ben Hur
2. Shichinin no samurai
3. Barry Lyndon
4. The Last of Mohicans
5. Three Musketeers
Kriminalni
----------------------------------------
1. Things to Do in Denver When You're Dead
2. Heat
3. Dirty Harry
4. Good Fellas
5. Scarface
Akcioni
----------------------------------------
1. True Lies
2. Die Hard
3. Lethal Weapon
4. 51 State
5. Last Action hero
Pornić
----------------------------------------
1. Lollipops
2. Yunge Debutantinnen 13
3. Geil Mit 40! Teil 2
4. Best of Tereza Orlowsky
5. Rocco Invades Poland
SF
------------------------------------------
1. The Thing
2. Aliens
3. Predator
4. Blade Runner
5. Terminator II
Horror
------------------------------------------
1. Evil Dead II
2. Dawn of the Dead 78'
3. 28 Days Later
4. People Under the Stairs
5. Fright Night
Western
------------------------------------------
1. The Good, The Bad & The Ugly
2. Wild Bunch
3. Fistfull of Dollars
4. Duck, you sucker!
5. Little Big Man
Drama
------------------------------------------
1. Fear & Loathing in Las Vegas
2. Factotum
3. Oldboy
4. One Flew Over the Cuckoo's Nest
5. Boys
Komedija
-----------------------------------------
1. 'burbs
2. Stir Crazy
3. Non c'è due senza quattro
4. Friday After Next
5. Trading Places
Ratni
----------------------------------------
1. Saving Private Ryan
2. 12 Dozen
3. The Eagle Has Landed
4. Kelly Heroes
5. Das Boot
Povijesni
----------------------------------------
1. Ben Hur
2. Shichinin no samurai
3. Barry Lyndon
4. The Last of Mohicans
5. Three Musketeers
Kriminalni
----------------------------------------
1. Things to Do in Denver When You're Dead
2. Heat
3. Dirty Harry
4. Good Fellas
5. Scarface
Akcioni
----------------------------------------
1. True Lies
2. Die Hard
3. Lethal Weapon
4. 51 State
5. Last Action hero
Pornić
----------------------------------------
1. Lollipops
2. Yunge Debutantinnen 13
3. Geil Mit 40! Teil 2
4. Best of Tereza Orlowsky
5. Rocco Invades Poland
"The difference between a democracy and a dictatorship is that in a democracy you vote first and take orders later; in a dictatorship you don`t have to waste your time voting. "
- Charles Bukowski -
- Charles Bukowski -
-
- Posts: 1992
- Joined: 04 May 2007, 21:24
- Location: Zagreb
Teško za odlućit no evo idem i ja redom:
Horror:
1. Evil dead trilogia
2. Nightmare on Elm street 1,3,7(i ostali su dobri ali su ovi najbolji)
3. Hellraiser 1,2
4. Fright Night
5. Halloween 1,2,H20
Akcijski:
1. Die hard 1,2,3
2. Terminator 1,2 ajd može i 3
3. Mad Max trilogija
4. Predator 1,2
5. Robocop
Komedija:
1. Clerks 1,2
2. Borat film
3. Friday
4. Ghostbusters
5. Spaceballs
SF:
1.Star Wars: serijal
2.Alien serijal
3.Neki Star trek filmovi
4.ET
5.Indipendence day
Fantasy ili povjesni Spektakli:
1.Lord of the rings trilogija
2.Gladiator
3.300
4.Pirates of the Caribbean 1,2
5.Ben Hur
Adaptacije po stripu:
1. Batman 1,2,Begins
2. The Crow
3. X-men 1,2,3
4. Spider-man 1,2( 3 još nisam gledao)
5. Superman 1,2,returns
Horror:
1. Evil dead trilogia
2. Nightmare on Elm street 1,3,7(i ostali su dobri ali su ovi najbolji)
3. Hellraiser 1,2
4. Fright Night
5. Halloween 1,2,H20
Akcijski:
1. Die hard 1,2,3
2. Terminator 1,2 ajd može i 3
3. Mad Max trilogija
4. Predator 1,2
5. Robocop
Komedija:
1. Clerks 1,2
2. Borat film
3. Friday
4. Ghostbusters
5. Spaceballs
SF:
1.Star Wars: serijal
2.Alien serijal
3.Neki Star trek filmovi
4.ET
5.Indipendence day
Fantasy ili povjesni Spektakli:
1.Lord of the rings trilogija
2.Gladiator
3.300
4.Pirates of the Caribbean 1,2
5.Ben Hur
Adaptacije po stripu:
1. Batman 1,2,Begins
2. The Crow
3. X-men 1,2,3
4. Spider-man 1,2( 3 još nisam gledao)
5. Superman 1,2,returns
- horkolerbus
- Posts: 978
- Joined: 16 Jan 2007, 12:34
- Location: Silent Hill
- Contact:
horor :
1. hellraiser
2. prophecy
3. children of the corn
4. freedy nightmare
5. return of the living dead
sf.
1. predator
2. alien
3. screamers
4. the thing
5. resident evil
criminal:
1. bile jednom u americi
2. casino
3. scarface
4. Good Fellas
5. the godfather
akcija :
1. Smokin ashes
2. blade
3. ghost of mars nije neka akcija ali ajde
4. departed
5. roki balboa,zan klod,jackie chan,chuck noris bilo koji od njih
comedy:
1. ace ventura 1.2
2. posetioci 1,2
3. maratonci
4. taxi
5. asteriks i obeliks
ostalo :
1. Lords of the rings
2. Troja
3. 300
4. Atila
5. Pirates of caribian
6. Conan
7. ........
1. hellraiser
2. prophecy
3. children of the corn
4. freedy nightmare
5. return of the living dead
sf.
1. predator
2. alien
3. screamers
4. the thing
5. resident evil
criminal:
1. bile jednom u americi
2. casino
3. scarface
4. Good Fellas
5. the godfather
akcija :
1. Smokin ashes
2. blade
3. ghost of mars nije neka akcija ali ajde
4. departed
5. roki balboa,zan klod,jackie chan,chuck noris bilo koji od njih
comedy:
1. ace ventura 1.2
2. posetioci 1,2
3. maratonci
4. taxi
5. asteriks i obeliks
ostalo :
1. Lords of the rings
2. Troja
3. 300
4. Atila
5. Pirates of caribian
6. Conan
7. ........