Top 5 horrora iz 2013.?
- Matango
- Posts: 228
- Joined: 29 Sep 2012, 13:50
Top 5 horrora iz 2013.?
Kraj je godine, ajmo nabaciti nekakvu osobnu top listu može top 5, top 10, svejedno...
Evo mojih:
1. V/H/S/2
2. Dark Skies
3. Escape from Tomorrow
4. The Purge
5. Haunter
Također vrijedno spomena: Open Grave, Chilling Visions: 5 Senses of Fear, Evidence
Ovo je američka lista, napravit ću još jednu isključivo azijsku kasnije
Evo mojih:
1. V/H/S/2
2. Dark Skies
3. Escape from Tomorrow
4. The Purge
5. Haunter
Također vrijedno spomena: Open Grave, Chilling Visions: 5 Senses of Fear, Evidence
Ovo je američka lista, napravit ću još jednu isključivo azijsku kasnije
- Sammy
- Posts: 8524
- Joined: 04 Apr 2009, 22:49
- Location: Našice
Re: Top 5 horrora iz 2013.?
nisam ih baš gledao, ali u sjećanju mi ostaju The Conjuring i Evil Dead
You have enemies? Good. That means you’ve stood up for something, sometime in your life.
- john_constantine
- Posts: 27523
- Joined: 06 Oct 2006, 17:25
Re: Top 5 horrora iz 2013.?
1) The Conjuring
2) World War Z
3) Evil Dead
4) Hansel & Gretel: Witch Hunters
5) No One Lives
2) World War Z
3) Evil Dead
4) Hansel & Gretel: Witch Hunters
5) No One Lives
Michel puši karu.
-
- Posts: 558
- Joined: 08 Mar 2011, 15:34
Re: Top 5 horrora iz 2013.?
1. The Conjuring
2. VHS 2
3. Nailbiter
4. The Evil Dead
5. Insidious 2
2. VHS 2
3. Nailbiter
4. The Evil Dead
5. Insidious 2
It's in your nature to destroy yourselves...
- hitman_4
- Posts: 7008
- Joined: 07 Dec 2008, 15:30
- Matango
- Posts: 228
- Joined: 29 Sep 2012, 13:50
Re: Top 5 horrora iz 2013.?
Slaba po broju izdanja, izašlo je možda 20 mainstream horora cijelu godinu, što je vrlo malo. Ako odbijemo horor komedije dobijemo možda 10 "pravih" horora...hitman_4 wrote:jedna od slabijih horror godina...
No barem je bilo neke kvalitete kad već nije bilo kvantitete
- boyko
- Posts: 9954
- Joined: 11 Mar 2009, 13:50
Re: Top 5 horrora iz 2013.?
Dark Skies
Insidious: Chapter 2
Shadow People
The Conjuring
Evil Dead
Insidious: Chapter 2
Shadow People
The Conjuring
Evil Dead
''Ne biste li radije da vas, kada umrete, pojedu vaši rođaci nego crvi?''
-
- Posts: 4849
- Joined: 30 Oct 2007, 01:03
- Location: Dubrovnik
Re: Top 5 horrora iz 2013.?
1.World War Z
2.VHS 2
3.No one lives
4.The Conjuring
5.Evil dead
2.VHS 2
3.No one lives
4.The Conjuring
5.Evil dead
Zaljubljen sam u Fräulein Unbekann!!!!!
- scary.lady
- Posts: 28
- Joined: 23 Dec 2013, 14:37
Re: Top 5 horrora iz 2013.?
1.The Conjuring
2.Insidious 2
3.V/H/S 2
4.Mama
5.World war z
2.Insidious 2
3.V/H/S 2
4.Mama
5.World war z
-
- Posts: 4658
- Joined: 26 Jan 2008, 19:57
- Location: Suzuran
- Contact:
Re: Top 5 horrora iz 2013.?
sudeći po listama, dosta loša godina za žanr. mislim da su horori imali svoj vrhunac nedavno što se 21. stoljeća tiče, ispucalo se sve što se dalo ispucat, ovo je sve već reciklaža i silazna putanja.
This is the Zodiac speaking.
- HorrorHR
- Site Admin
- Posts: 15352
- Joined: 02 Oct 2006, 22:58
- Location: Sci-Fi Channel
Re: Top 5 horrora iz 2013.?
nažalost sličnog sam mišljenja. vidim da sam počeo gledati sve više i više filmova iz osamdesetih, ovo novije mi baš ne leži previše.filmofil wrote:sudeći po listama, dosta loša godina za žanr. mislim da su horori imali svoj vrhunac nedavno što se 21. stoljeća tiče, ispucalo se sve što se dalo ispucat, ovo je sve već reciklaža i silazna putanja.
čak i ovi razvikaniji filmovi poput Insidious, The Conjuring. neznam, prvi sam pogledao dva puta, odlična atmosfera, ali film kao film nije mi genijalan kao drugima. conjuring, radi nečega sam stao na 60toj minuti, zaboravio sam nakon mjesec dana uopće da ga nisam pogledao do kraja… tih prvih sat vremena je bilo ok, ali opet ništa nešto čemu bi se recimo vraćao. jebga
-
- Posts: 4658
- Joined: 26 Jan 2008, 19:57
- Location: Suzuran
- Contact:
Re: Top 5 horrora iz 2013.?
ili možda starimo sjećam se da sam imao kapaciteta za gledat svakakva sranja kad sam došao na ovaj forum i ponekad je vrijedilo pravilo 'što lošije, to bolje', a danas se vodim za strogim kriterijima i mislim da se ne prepuštam tako lako.
al dobro, također stoji da kvaliteta u žanru pada i da se sve svodi na reciklažu više manje. zadnje što me baš iznenadilo i streslo su bili REC i martyrs. james wan, kao nekakav najperspektivniji redatelj unutar žanra, također samog sebe kopira i već je napravio tri identična filma za redom: insidious, insidious 2 i conjuring.
neki redatelji koji su obećavali su nestali. npr zašto su potonuli alexandre aja i adam green?
al dobro, također stoji da kvaliteta u žanru pada i da se sve svodi na reciklažu više manje. zadnje što me baš iznenadilo i streslo su bili REC i martyrs. james wan, kao nekakav najperspektivniji redatelj unutar žanra, također samog sebe kopira i već je napravio tri identična filma za redom: insidious, insidious 2 i conjuring.
neki redatelji koji su obećavali su nestali. npr zašto su potonuli alexandre aja i adam green?
This is the Zodiac speaking.
- john_constantine
- Posts: 27523
- Joined: 06 Oct 2006, 17:25
Re: Top 5 horrora iz 2013.?
http://www.imdb.com/title/tt1528071/referencefilmofil wrote:ili možda starimo sjećam se da sam imao kapaciteta za gledat svakakva sranja kad sam došao na ovaj forum i ponekad je vrijedilo pravilo 'što lošije, to bolje', a danas se vodim za strogim kriterijima i mislim da se ne prepuštam tako lako.
al dobro, također stoji da kvaliteta u žanru pada i da se sve svodi na reciklažu više manje. zadnje što me baš iznenadilo i streslo su bili REC i martyrs. james wan, kao nekakav najperspektivniji redatelj unutar žanra, također samog sebe kopira i već je napravio tri identična filma za redom: insidious, insidious 2 i conjuring.
neki redatelji koji su obećavali su nestali. npr zašto su potonuli alexandre aja i adam green?
Harry Potter s rogovima?
Michel puši karu.
- Michel
- Posts: 11708
- Joined: 30 Jan 2012, 04:14
Re: Top 5 horrora iz 2013.?
To je po knjizi od Kingovog sina.
Što se tiče ove godine. Gledajući široko, slaba, ali gledajući nekakvih top 5 ili 10 meni jako dobra.
1. The Conjuring - ovo će za mene bez sumnje biti klasik i smatrat će se klasikom. Ako jedan gore spomenuti REC je već klasik, ne vidim razloga zašto ne bi ni ovaj. Meni je REC odličan, ali dobro da ga je filmofil spomenuo jer je The Conjuring isto kao i REC, odlično prihvaćen od publike i od kritike i to ima svoju težinu jer govorimo o horor žanru i samim time ne vidim razloga zašto se ne bi The Conjuring smatrao novim horor klasikom što će se i dogoditi u budućnosti, duboko vjerujem. Sve sam napisao na temi o filmu. Za mene remek djelo koje sve te klišeje koristi na jedan poptuno drugačiji način, a Wan postaje polako novi horor majstor. Za mene već je na temelju 5 kvalitetnih horora. I Martyrs je naravno isto odličan i s razlogom je već klasik. Baš poštovanje imam prema tom filmu.
2. V/H/S/2 - meni jako drag omnibus. Samo onaj segment o onoj sekti, okultizmu mi je bio dovoljan da ga stavim na drugo mjesto. Želim vidjeti i treći dio. Stvoren za nastavke, a horor omnibusi su uvijek dobro došli.
3. Insidious Chapter 2 (2013 - sve rečeno na temi. Jednostavno taj astral svijet koji je stvorio Wan mi je toliko divan i toliko me uvuče unutra da doslovno sam tamo. Želim toga još.
4. Curse of Chucky (2013) - možda će sad biti glupa poveznica, ali ovaj nastavak Chuckya mi je kao Rambo 4 al ne, ozbiljno. najdirektniji je od svih nastavaka, a još i dobar. Brutalan, atmosferičan, radnja na jednom mjestu.
5. American Mary (2012) - piše na imdb-u da je iz 2012. godine, ali izašao je u 2013. godini, a kako to mene uvijek buni i nisam siguran koja je godina još dalje ali vidim da je greenhornet stavio No One Lives za koji isto piše da je iz 2012. godine, ali da je izašao u 2013. godini. American Mary zbog Katharine Isabelle (Ginger Snaps serijal), ovdje je preslatka, a još slađe muči sve oko sebe, khm...
Još čekam You're Next (2011) koji je izašao tek ove godine. Mislim, jel se taj horor može smatrati pod ovu godinu, a snimljen 2011. godine?
Pogledat ću ga ovaj ili idući tjedan i imam visoka očekivanja tako da ako me zadovolji, vjerojatno ide u top 5...
Što se tiče ove godine. Gledajući široko, slaba, ali gledajući nekakvih top 5 ili 10 meni jako dobra.
1. The Conjuring - ovo će za mene bez sumnje biti klasik i smatrat će se klasikom. Ako jedan gore spomenuti REC je već klasik, ne vidim razloga zašto ne bi ni ovaj. Meni je REC odličan, ali dobro da ga je filmofil spomenuo jer je The Conjuring isto kao i REC, odlično prihvaćen od publike i od kritike i to ima svoju težinu jer govorimo o horor žanru i samim time ne vidim razloga zašto se ne bi The Conjuring smatrao novim horor klasikom što će se i dogoditi u budućnosti, duboko vjerujem. Sve sam napisao na temi o filmu. Za mene remek djelo koje sve te klišeje koristi na jedan poptuno drugačiji način, a Wan postaje polako novi horor majstor. Za mene već je na temelju 5 kvalitetnih horora. I Martyrs je naravno isto odličan i s razlogom je već klasik. Baš poštovanje imam prema tom filmu.
2. V/H/S/2 - meni jako drag omnibus. Samo onaj segment o onoj sekti, okultizmu mi je bio dovoljan da ga stavim na drugo mjesto. Želim vidjeti i treći dio. Stvoren za nastavke, a horor omnibusi su uvijek dobro došli.
3. Insidious Chapter 2 (2013 - sve rečeno na temi. Jednostavno taj astral svijet koji je stvorio Wan mi je toliko divan i toliko me uvuče unutra da doslovno sam tamo. Želim toga još.
4. Curse of Chucky (2013) - možda će sad biti glupa poveznica, ali ovaj nastavak Chuckya mi je kao Rambo 4 al ne, ozbiljno. najdirektniji je od svih nastavaka, a još i dobar. Brutalan, atmosferičan, radnja na jednom mjestu.
5. American Mary (2012) - piše na imdb-u da je iz 2012. godine, ali izašao je u 2013. godini, a kako to mene uvijek buni i nisam siguran koja je godina još dalje ali vidim da je greenhornet stavio No One Lives za koji isto piše da je iz 2012. godine, ali da je izašao u 2013. godini. American Mary zbog Katharine Isabelle (Ginger Snaps serijal), ovdje je preslatka, a još slađe muči sve oko sebe, khm...
Još čekam You're Next (2011) koji je izašao tek ove godine. Mislim, jel se taj horor može smatrati pod ovu godinu, a snimljen 2011. godine?
Pogledat ću ga ovaj ili idući tjedan i imam visoka očekivanja tako da ako me zadovolji, vjerojatno ide u top 5...
"You'll Enjoy Mr. Barlow. And He'll Enjoy You!"
- callac
- Posts: 7008
- Joined: 05 Feb 2009, 23:07
- Location: Rosewood
Re: Top 5 horrora iz 2013.?
Ja sam tako malo horrora pogledala ove godine, više sam starije gledala tako da nemam skoro ni za listu od pet sjećam se Conjuring, WWZ, Mama, Evil Dead i od serija AHS Coven, WD.
edit, upravo pogledala Would you rather i nakon njega slijedi Insidious chapter 2
edit, upravo pogledala Would you rather i nakon njega slijedi Insidious chapter 2
'Cause two can keep a secret
If one of them is dead.
If one of them is dead.