Joj kako si ti licemjeran da tako moram reći. Dolje nabrojiš jebeno Zombieland koji ima više komedije nego Housebound. Pa nemoj mi prodavat te fore. Housebound je horor sa natruhom komedije. Na prste jedne ruke mogu nabrojit strašnih horora od nultih od danas. Na prste jedne ruke i to jedva. Onda ajmo biti pošteni i reći da horor žanr ne postoji jer su rijetki horori koji nas mogu prestrašiti od početka do kraja.filmofil wrote:ja i dalje ne kužim kako netko može 2014. proglašavati najboljom horor godinom unazad 15god, a onda među 3 najbolja horora ubroji housebound i what we do in the shadows koji nisu horori. babadook ću čak priznati kao horor jer ima neke elemente horora iako ni to nije žanrovski film.
Super, ja se ne slažem s tim. Pričamo o kvalitetnim hororima, jel tako? Pa kako onda pobogu ubrojiš remake Petka 13. koji je katastrofa. Meni općenito Petak 13. kao serijal je slab jer u tom serijalu niti jedan film zasebno ne može ni prismrdit Halloweenu. Ma bloody valentine za današnje teenegere. Ne hvala. Human centipede loš. Halloween 2 ne volim i smatram da je Zombie skroz uništio do kraja serijal. Pa i oni loši Halloween nastavci imaju svojeg šarma. O Pandorumu sam pisao i bio mi je jako loš sf horor. Sa ničim me nije kupio. House of the devil to west. ne hvala.filmofil wrote: evo, išao sam gledati svoju listu pogledanih filmova (znači, isključivo horori koje sam gledao) i onda već i 2009. imam drag me to hell, house of the devil, dead snow, the collector, halloween 2, pandorum, REC 2, human centipede, the loved ones + horor komedije poput zombieland i infestation ako ćemo se i komedijama baviti. još su tu rimejkovi friday the 13th, my bloody valentine i last house on the left.
Dakle, jedino što valja od 2009. koje si nabrojao su: drag me to hell (dobar) i to je horor komedija više nego housebound. REC 2 (solidno), the loved ones (gle, to ti je isto horor komedija), dead snow (gle, to ti je isto horor komedija). the collector (dobar).
Dakle, od 2009. što si nabrojao meni su tu 6 loših i 5 dobrih.
A iz 2014. imam Housebound, The Babadook, What We Do In the Shadows, Wyrmwood, Dead Snow 2, Wolf Creek 2, Willow Creek, Backountry. Uglavnom dobri do odlični.
Ovdje izdvajam Martyrs i Let The Right One In. Švedski vampirski mi je fantastičan hororac. I zasebno mi je bolji od bilo kojeg iz 2014. kao što sam već gore napisao, ali sveukupno ta godina mi nije bolja. Evo, meni zamjeraš na Hosueboundu, a ti nabrojiš The Cottage. Jesi ti uopće gledao taj film ili samo nabrajaš bzvz. To je isto horor komedija i to još veća nego Housebound, samo mi nije legla. Pontypool dosada živa. The Strangers dobro u početaku, kasnije loše. Lake Mungo smijeh. Ne volim FF pa je meni tu većina slaba. Eden Lake može.filmofil wrote: godina 2008. martyrs, eden lake, lake mungo, fritt vilt 2, pontypool, the strangers, the cottage, let the right one in...
Dakle, 3 kvalitetna i 4 slaba.
A iz 2014. imam Housebound, The Babadook, What We Do In the Shadows, Wyrmwood, Dead Snow 2, Wolf Creek 2, Willow Creek, Backountry. Uglavnom dobri do odlični.
Da, to je tebi jebena godina. Zašto bi meni bila?filmofil wrote: 2007. the mist, REC, trick'r'treat, p2, timber falls, shrooms, jack brooks: monster slayer, storm warning, inside, 30 days of night, paranormal activity, halloween, 28 weeks later, wind chill, vacancy, my name is bruce, dead silence (jebote, kakva godina, a nisam nabrojao barem 10 solidnih horora uz ove sve poput resident evil, hills have eyes 2, the signal, itd)
The Mist, REC, Trick'r'Threat, 30 day of night i 28 weeks later, resident evil može. To je 6 kvalitetna horora. Ali timber falls, the signal. Zbilja? To su mi katastrofa filmovi, pogotovo timber falls. Wind Chill ima atmosferu, ali sve ostalo dosadno. My Nam is Bruce promašaj iako je sam sebe ismijavao, ali nije mi leglo. Halloween opet. Ne volim tog redatelja i samo mi je upropastio. Dead Silence mi je jedini horor od Wana koji mi je slab.
A iz 2014. imam Housebound, The Babadook, What We Do In the Shadows, Wyrmwood, Dead Snow 2, Wolf Creek 2, Willow Creek, Backountry. Uglavnom dobri do odlični.
Dead End može. Znam da sam ga hvalio zbog izvrsne atmosfere. Haute Tension isto. Wrong Turn ajde može. Jeepers Creepers 2 može i bolji mi je od prvog dijela. 1000 corpses ne, freddy vs jason hahahah, dreamcather prva polovica dobra, druga smijeh.filmofil wrote: odskrolao sam do 2003.: dead end, haute tension, open water, texas chainsaw massacre, tale of two sisters, wrong turn, jeepers creepers 2, house of 1000 corpses, freddy vs. jason, dreamcatcher, itd.
A iz 2014. imam Housebound, The Babadook, What We Do In the Shadows, Wyrmwood, Dead Snow 2, Wolf Creek 2, Willow Creek, Backountry. Uglavnom dobri do odlični.
Svaka čast, ali nakon ovog izrečenog te sad sigurno ne mogu ozbiljno shvatit. Toliko horor klasika? a daaaj neeeee REC, Let right one in i Martyrs su zbilja budući horor klasici. Horor klasike ne odlučuješ ti, niti ja već vrijeme i sami status tih filmova. Ta tri jesu horor klasici, to je sigurno, ali to je tri od TOLIKO nabrojanih. Ostali po ničemu nisu horor klasici. Zbilja si nabrojao svakakva čudesa tek toliko da se nađe izgleda.filmofil wrote: znači, nasumce odabrane godine imaju toliko raznolikih naslova, kvalitete, horor klasika. 2014. je baš isprdak u usporedbi s ovim prije i ne ulazi ni u top 5 godina za horor žanr ako računamo samo nulte.
Tako da ću te zamolit da mi prestaneš nametati svoje mišljenje kao jedino ispravno i prihvati da ima ljudi koji drugačije misle od tebe. Ja prihvaćam ako je tebi 2014. loša godina, ako ti je 2003. ili 2005. bolja godina. li dovoljno sam obrazložio zašto je za mene 2014. najbolja godina od nultih, a niti jedna godina od nultih nije odlična horor godina. Niti ta 2014. koju sad hvalim. Nema je jer su horori jako pali.
Želim ti na kraju reći samo o tim statusima, a status 2014. općenito kod kritike ako pogledaš je među boljima od nulte. To ti naravno neće promijeniti mišljenje niti to želim, ALI ti samo želim pokazati da ima i drugih koji misle kao ja. Kao i što ima ljudi koji misle kao ti. Kao da objašnjavam zaidu, sorry.
A iz 2014. imam Housebound, The Babadook, What We Do In the Shadows, Wyrmwood, Dead Snow 2, Wolf Creek 2, Willow Creek, Backountry. Uglavnom dobri do odlični.
Još It Follows kad dođe, a ako bude jako dobar do odličan, samo će više učvrstiti 2014. godinu.